נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: לויצקי, קטיה - קצרה לה האמבטיה

תאור
 

קטיה לויצקי מסתובבת באזור כבר כמה שנים טובות, ורשמה, או עשתה, או ביצעה, לא משנה כרגע מה התיאור המתאים יותר, איזושהי קפיצה. היא שחקנית נבחרת ישראל, לפעמים משפיעה יותר ולפעמים פחות. וגם אם נדמה לנו, על אף שאיש מאיתנו אינו אביב לביא, שהיא מסוגלת ליותר, לא זה מה שיעכב אותנו מלהכניס אותה למילון הערכים ההולך ומתרחב של כדורסלע-האתר.


הבעיה הגדולה ביותר עם לויצקי, יש להניח, היא הקושי להביט לה בעיניים. מדובר בשתי זגוגיות מבהיקות ומשכרות חושים, שברגע שהבטת בהן נדמה כאילו אתה רואה את עצמך ואת כל חטאיך. לרגע התחושה היא שנבלעת עמוק שם בפנים, ומה בכלל רצית להגיד מלכתחילה, בעצם? לך תזכור.


ברם אולם ואף על פי כן, סביר להניח שמאמניה השונים של קטיה כבר התרגלו לעניין ולא זה מה שמונע מהם לנזוף בה כשצריך: כופפי ברכיים כמו שצריך! מה עם הריבאונד, מה? תהיי יותר אגרסיבית. ומה זו הרכרוכיות הזו?



ויש עוד, אבל מפאת קוצר היריעה וכאלה, נעצור כאן (זה סתם בלוף, כן? באינטרנט אף פעם אין קוצר ליריעה).


1.90 יש לה. והמהדרין מבני העם יקצפו ויזעקו: מה פתאום 'יש לה', אומרים 'יש עליה'!.


כך או אחרת, אחרת או כך, היא לא ה-1.90 שתפרוץ הגנות ותזרע הרס ומהומה אצלן בצבע. אלה 190 סנטימטרים מוכתריים-באופיים. רכים יותר, נוטים לזרוק מבחוץ, קצת חולמניים. ואללה, שמא זהו ההסבר לסגנון הקרוב? גם למוכתרי יש עיניים קצת הוזות, קצת שקופות. אם כי בשלו לא נטבע ולא נאבד שליטה, יו נואו.


בגילה הצעיר לויצקי כבר הספיקה לנדוד לא מעט. קודם כל, הנדודים הגדולים מכולם מאוקראינה ועד לכאן, שהרי אינה ילידת הארץ. אחר כך, כאילו לא היתה זו דרך ארוכה מספיק, גם הרביצה תקופה קצרה במכללת וילאנובה. ויש גם רמת השרון, הפועל ת"א ובנות השרון אצלה ברזומה.


8.6 נקודות ו-3.7 ריבאונדים הם המספרים היותר-טובים שלה בקריירה עד עכשיו, ושייכים לעונה שלה בבנות השרון ב-2006/07.


אם יש בך מה שאומרים שיש בך, קטיה, את עוד תשפרי את הממוצעים האלה מתישהו, איפשהו. בינתיים, בואי נסגור דיל: את תעשי את העבודה ואנחנו, ברשותך, נצלול בשקט בזגוגיות מפעם לפעם.


עדכון (מרץ 2013): פגענו בול. לויצקי הפכה לאחת השחקניות הטובות בארץ ושיפרה את הממוצעים, כשהיא משחקת עבור אליצור רמלה, משמשת כאחת השחקניות המרכזיות בקבוצה וקולעת בדאבל-פיגרס בממוצע תוך שהיא מבליטה יכולת קליעה מצוינת מחצי מרחק.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
ליפין, חן - In, and out
לוי, פיני - להבדיל מראניקו הפיני
לב, איתי - תנו לו צ'אנס
לימונד, רביב - לשנה הבאה במכבי תל אביב?
לוצקי, מומו - המנהל הלאומי
לקסר, ריאן - להבדיל מלקטר, חניבעל
ליובין, ליאור - נעלם במהירות האור
לויצקי, קטיה - קצרה לה האמבטיה
ליף, ברד - לצערנו, לא תקע כאן יתד
ליפשיץ, ליאור - מחפש איזו אברג'יל, לינור
לובצקי, צבי - אליל היה, אם כי איננו אביב לביא
ליפרמן, פביאן - כל צ'אקה מלמיליאן
להט, ירון - מביא איתו פיתרון
לב, ישראל - קואוצ'ה
לנדסברג, סילבן - שלום-שלום
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up