נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: סלווין, לייני - תומכת בריצ'רד צ'ייני

תאור
 

אומרים עליה שהיא משהו-משהו. ברוב המשחקים, עם זאת, היא משאירה בעיקר רושם סולידי. אולי קצת יותר. בחורה חכמה, נתקשה להכחיש זאת, וגם שחקנית שמבינה עניין ורואה מגרש כמו שצריך. אבל רק במקרים מאוד-מאוד מועטים נפלנו מהכסא. מצד שני, חובה להודות ולהצהיר כבר כאן: מתים על התרומה שלה בריבאונד ביחס לגארדית. הלוואי על יותם הלפרין להיות כמותה בתחום הזה.


סלווין היא אחת מהבוגרות המצטיינות של מכללת פיטסבורג בכל הזמנים, מספרים אלה שיודעים לספר. התחנה הראשוונה שלה כאן היתה הפועל חיפה/מוצקין, ובעקבות ההצלחה שלה היה ברור שתיחטף על ידי אחת משתי המובילות כאן. זו של ראש העיר, או זו של המאמנת שתמיד מאמנת.



והיא הגיעה, חשבתם שלא? ואפילו לשתיהן. קודם לרמת השרון ואחר כך גם לרמלה, שם היא משלימה שתי עונות רצופות. באמצע, בין לבין, כאילו על ידי סעיף צינון בלתי נראה, היא עברה לעונה אחת עם בשיקטאש בטורקיה. ראתה שבכלל לא משהו שם, כנראה, וחזרה לכאן. ובעצם, אם לשפוט על פי המספרים שהעמידה באיסטנבול, אולי דווקא הטורקים הם אלה שראו שסלווין היא זו שלא משהו בכלל.


כך או אחרת, אחרת או כך, יש לה כבר חתיכת רזומה בכדורסל הישראלי ורוב המאמנים מתמוגגים ממנה, אז גם כדורסלע-האתר ייאלץ לרדת מהעץ הגבוה שעליו טיפס ולהודות, אפילו בחצי פה, שלייני סלווין היא כנראה שחקנית גדולה. כנראה, כי יותר מדי שעות צפייה וקילומטרז' של כדורסל נשים אין על המד שלנו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
ספר, יואב - העביר דף
סוכר, אבי - מהיר, ברם אינו יוגוסלבי
סילבר, לו - הייתי
סלווין, לייני - תומכת בריצ'רד צ'ייני
סימס, ווילי - ספק אם זוכר את האחים נניקשווילי
סגל, חן - טובה הינה, אכן כי כן
סואץ-קרני, ליעד - יש לה יד-יד
סביר, שאול - אצלו כל פאול זה פאול
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 24/04/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
אורי מלמיליאן
 
  נרימה כוסית לחיי 
דינו ראדג'ה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up