נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: הלפרין, יותם - רק החל, איזה נשלם?

תאור
 

מוזר איך שהזמנים עוברים וחולפים וליותם הלפרין אין עדיין ערך על שמו בכדורסלע-האתר. וול, הנה זה בא. מעתה אמור: הלפרין זה לא רק אופטיקה. הלפרין זה גם ערך כדורסלני.


כך או אחרת, אחרת או כך, יותם (שוודאי כונה גם יוצמח בשלב כזה או אחר של חייו), עושה בשנתיים האחרונות קפיצה משמעותית לדרגת כוכב כדורסל אירופי. מה שחזו והעריכו שיקרה ביום מן הימים, קורה ממש בימים אלה כשהלפרין הפך למעשה לישראלי המוביל במכבי ת"א.


לקח לו זמן, שום דבר לא בא בקלות או בוודאות, ונשאר לשפר בעיקר את עניין היציבות. ורגע לפני שכל העסק הזה הופך למשהו שמזכיר חמשיר או קטע מתוך ספר מחזור, יש לומר רק זאת:


הלפרין הוא בחירת דראפט, כידוע, והשאלה לגבי עתידו ב-NBA עודנה נשאלת בחוגים מסוימים של הענף, אם כי לא באינטנסיביות שהיתה מנת העבר. היום הוא בעיקר שחקן טוב במכבי ת"א ובנבחרת ישראל, שמסוגל להרביץ משחקים ברמה גבוהה מאוד ובמקביל גם להסריח את המגרש עם 4 נקודות ב-27 דקות ומבלי להגיע אפילו פעם אחת לקו העונשין.



על פניו, לבחור הזה יש כל מה שצריך: חוכמת משחק, קליעה טובה מבחוץ, יד קטלנית מהעונשין, שילוב ומינון של חדירה וקליעה שכדאי לאזן עוד קצת, עין של פוינט גארד וזריזות לא רעה ביחס למימדיו. הוא חוטף כדורים מוכשר, ממעט לאבד בדרך כלל ורק דבר אחד מיותר יש לו: זקן לא ברור, לא נהיר ולא מובן. עדיף שיוריד, טוענים מקורות יודעי דבר בחוגים האופנתיים של תל-אביב הכרך.


הוא בן 24, ויכול להיות גארד מוביל לעוד הרבה שנים באירופה. הלפרין בטח לא נופל מגארדים שמאיישים קבוצות כמו ריאל מדריד או ברצלונה, אבל איכשהו, כשהוא פותח את הפה ומצייץ את דבריו, התחושה היא שגם בעירוני רמת גן או מכבי ראשון לציון ספק אם יש לו מקום.


בקיצור, לדבר פחות, להוריד את הזקן, להגיע לקו העונשין כמה שיותר ולהרוויח משם עוד 5 נקודות קלות מדי ערב ולהמשיך לעבוד קשה ולהאמין. יום אחד, והוא לא רחוק במיוחד, מישהו עוד יחליט לשים עליו שני מיליון דולר ולא על טרנס מוריס. נהיה שם כדי לדווח. ואם במקרה נעדר או אפילו נפספס חלילה את הרגע הספציפי, יש להניח שאם נחיה עד אז, גם נראה מה נגמר עם זה.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
הלפרין, יותם - רק החל, איזה נשלם?
הופמן, אברהם - היקר באדם
האוזי, ארט - מעדיף ויזה על ישראכרט
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up