נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: דותן, אסף - שורד, עדיין צף

תאור
 

באתר האינטרנט שלו, אסף דוט תן, כבר ביקרתם? סורו לשם ותמצאו שלל טיפים מועילים לנערי פוסטר בגיל 30 ומעלה. אגב, בגיל הזה המונח קצת משתנה. זה כבר לא נער פוסטר, זה גבר. גבר פוסטר.


הקריירה שלו, גארד מבטיח שכמותו, התמסמסה לאיטה עם השנים. הוא התחיל כנער מוכשר במכבי דרום, קבוצת הבת ממנה גם צמח הכותש ואף בילה שם ובהמשך הדרך גם בהפועל גליל עליון, עם גיל והתרגיל סלע. לא נכחיש זאת, אף לא נכחד.


עשה גם עונה אחת בבוגרים של מכבי כנער פוסטר כשר למהדרין, אי-אז בימים תחת פיקודו של מאמננו שחור השיער לשעבר. אחרי שעזב את תל-אביב-הכרך הוא כבר ממש שחק את מקל הנדודים: שיחק בגליל, חולון, רמת-גן, אשקלון, גבעת-שמואל, קריית-אתא, ערבב קצת ליגות נמוכות על הדרך ושוב רמת-גן ושוב קריית-אתא.


לעיתים היה בינוני, לעיתים היה ממש לא רע, אבל איכשהו נדמה שהוא קצת – איך נגיד זאת בלי שייעלב לנו הבחור החביב הזה – עבר לכולנו ליד האוזן בלי שממש שמנו לב שהוא שם. דווקא כשנחת בחזרה בחיקה של ספינת האם, מכבי תל-אביב, ב-2005 – שוב כשחקן 12 – דווקא אז זכה לתשומת לב שלא זיכתה אותו גם עונה מרשימה של 13.2 נקודות למשחק בליגת העל (2002). איזו מדינה.



לימים זכרו לו חסד נעורים אנשי מכבי ת"א, בין אם זה היה זה מוני פנאן או רבי פנחס הגרשוני, ואמרו לו אוקיי, יאללה, בו ושב עימנו ונסדר לך משכורת קבועה. אתה רק תרוץ קצת ותפריע קצת באימונים לשועי עולם שמשתכרים בסכומים של שש ושבע ספרות ובדולרים (שלא יעשו דאווינים, אגב, באירופה זה ביורו).


על אף החיבה הכללית לכיוונו ולעברו, דומה שהתרחש והתרגש לו קצר כלשהו בינו לבין רבנו פנחס, שהכניס את דותן לשניות הסיום של מחצית רנדומלית ביורוליג. דותן זרק איירבול מהשלוש, מכבי קיבלה סל בראש, ולעיני המצלמות לא חסך הגרשוני שבטו מהבחור המסכן, שירד לחדר ההלבשה אבל וחפוי ראש.


אחרי מכבי הוא עוד המשיך לחוויה לא מסעירה בראשל"צ, שבמדיה לא קיבל דקות, ובשנה שעברה, בגיל 34, ירד לעשות חיים בליגה הלאומית. שם, בחבל מודיעין-משהו-שוהם, כשהוא משוחרר מכבליו של הרב, שוב פגש דותן במפתיע את גיל והתרגיל, שהפך לכמה וכמה (וכמה!) ימים למאמנו. דותן הפציץ להנאתו 15.2 נקודות למשחק והראה לכל הצעירים שיבה טובה מהי, אם כי ירד ליגה, נתקשה להכחיש זאת.


כוחו היה מאז ומתמיד בכוח מתפרץ יוצא מהכלל, צ'אקה נאה לשלוש לפרקים ויציאה מהירה כברק ואלגנטית מאוד למתפרצות. נוקיר זאת.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
דניאל, מוטי - יד מרדכי
דאוסן, ג'ו - אלוף בגיב אנד גו
דלזל, ג'ון - הוסיף המון
דורי, מרב - כשרונה כה רב
דותן, אסף - שורד, עדיין צף
דרוקר, שרון - יוסיף תואר לארון?
דקל, גרשון - שלא כג'ורדן, צלף בלי להוציא לשון
דורון, שי - בשלוש מלים: שחקנית-שחקנית ודי
דגן, עדני - קרוב של תיוס אדני
דדון, יוסי - אין קשר לבילאפס, צ'ונסי
דירקס, קאמיל - לא כל כך טאוויל
דורסמן, מיקי - שמע על פלאח, שיקי
דניאל, שון - נציג שלישי למשפחה בליגה, לא ראשון
דוידי, דרור - חורך כמו להביור
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 20/04/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
אלברטו הררוס
 
  נרימה כוסית לחיי 
ילנה מקסימוביץ'
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up