נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: חזן, ארז - מעולם לא עשה לנו ברז

תאור
 

לבושתנו כי רבה התגלה יום אחד כי ארז חזן טרם קיבל ערך על שמו בכדורסלע-האתר. חיש-צ'ק הוחלט לכסות על הבושה הזו במהירות, לפני שמישהו יגלה ויתלונן נגדנו בצדק על חוסר מקצועיות. שהרי מופתי היה.


האיש הוא בלי ספק אחד משועי הליגה הישראלית, הלוא היא ליגת קזינו לדורותיה. הוא מדורג שני בין קלעי הפועל גליל עליון בכל הזמנים, שני רק לברד ליף חסר התקדים, וחמישי בטבלת קולעי הפועל ירושלים. וזה מכובד ואף נאה כרפאל.


זרועותיו הארוכות, בגרות וניסיון הזועקים מכל תנועה גם בגיל צעיר ומראה הצ'יף שלו, כמובן, היו כנראה הגורמים הבולטים ביותר בהופעתו החיצונית. הסגנון בו שחרר את הצ'אקה הוא ככל הנראה מהמופתיים שהראה לנו איזשהו כדורסלן ישראלי. ואם כבר סמל ומופת אין אפילו מלה אחת רעה לומר עליו בכל הקשור להתנהגותו על המגרש.


חזן היה צלף בן צלפים, קלע שלשות מצוין, שומר לא רע בכלל ויותר מזה. שיחק שנים רבות לצד דורון שפע, סוג של אליל בפני עצמו, ואם רק היה איזה קופירייטר מוצלח באותם ימים הוא היה מוצא להם מין 'קטשפר' משלהם. צמד-חמד הם היו. ואף חמד של צמד. נתקשה להכחיש זאת. בפרישתם, אגב, לא נפרדו: שפע הוא הקלע ה-11 בטיבו בכל הזמנים, חזן מיד אחריו. 225 נקודות מבדילות ביניהם לאורך הקריירה. זה הכל.



הוא היה סמול פורוורד, שאהב מאוד להשתתף באופן יזום ופעיל במאבק על ריבאונדים מבלי שידחקו בו לעשות זאת. לא עניין של מה בכך.


מבטו המיוסר משהו הזכיר לרבים מאיתנו את דמותו של ינאקיס, כמו גם שערו השחור משחור. צ'יף אינדיאני היה בגלגול קודם, אין כמעט ספק בכך, אם כי נתקשה לאשר זאת. היה שחקן ליגה טוב יותר מאשר מישהו שבלט בנבחרת ישראל. שם, בימים ההם, זו היתה כמעט תמיד מכבי ת"א מחוזקת ולא תמיד נמצא שם המקום עבורו. למרבה הצער, יו נואו.


לא שנחפור עכשיו בארכיונים, אבל ספק אם אי-פעם זכו העיתונאים לשמוע תלונה או טרוניה מכיוונו של חזן על כך שמגיע לו להיות בסגל, ושהמאמן טעה בכך שלא בחר בו. לא – אין מצב שזה קרה. אין מצב. ויותר מזה, אפילו מצב אין.


לימים פנה לעסקי הביטוח. הוא הפך לחלק מההנהלה של הפועל גליל עליון, היות שגלילי הינו וגלילי הוא בעברו כשחקן, כאמור. ברם אולם עם המעבר לגלבוע נדמה לנו, על אף שאיש מאיתנו איננו אביב לביא, שחזן הפסיק את פעילותו בקבוצה. לא נתחייב לזאת, עם זאת.


בנו של חיים חזן המהולל ז"ל הינו. והנה צילום מופתי, נדיר ומרגש של שניהם גם יחד. אחחחח, אין כמו מאגר הצילומים של כדורסלע-האתר.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
חרוש, יורם - בדממה דקה
חג'ג', דרור - גיבור-גיבור
חנוכי, ניצן - כלל וכלל אינו ליצן
חוזז, פיני - היה אליל, אודליה, תביני
חזן, חיים - אינו בחיים
חזן, ארז - מעולם לא עשה לנו ברז
חמו, אברהם - היה פה, עשה שם
חסין, אלעד - כבר לא בצד
חיימוביץ', טוהר - לא פגש את עלי מוהר
חגאי, רועי - ההוא שהמציא את מורי ורבי?
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up