נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: זנו, גיא - עוד לא אמר די

תאור
 

גיא זנו די נעלם בשנים האחרונות, בואו לא נכחיש זאת. כלומר, הוא נעלם עבור מי שלא עוקב באופן רציף אחרי המתרחש בליגה השנייה והשלישית בישראל.


אם אני זוכר נכון נדמה לי, על אף שאינני אביב לביא, שזנו הוא תוצר מחלקת הנוער של מכבי ת"א. מאלה שעברו במכבי דרום, קיבלו במה לעונה אחת במכבי ת"א, והסתובבו בליגה בכל מיני קבוצות. היו לא מעט שחקנים כאלה לאורך השנים, יו נואו.


זנו שיחק בהפועל עמק יזרעאל, בהפועל חיפה/נשר ובמכבי ראשון לציון. את זה אני יכול לכתוב על סמך זיכרון. חיפוש מעמיק יותר יעלה את המקומות ששכחתי, או לא צפו למעלה במכה הראשונה: הפועל אילת, עירוני רמת גן, בני הרצליה. ואללה. את אילת ורמת גן הייתי זוכר אם הייתי מתאמץ. את הרצליה ממש לא. בכל זאת, עברו כמה וכמה (וכמה!) שנים.


זוכר גם ששיחק עונה אחת בקולג' ושיש לו דרכון צרפתי. המון מידע לא נחוץ, אה? זה המצב. והמצב – הוא בדיוק כזה. בואו נראה: אכן כי כן, המכללה היא טוסון בעונת 1998/99, עם 5.2 נקודות ו-2.4 ריבאונדים. והדרכון הצרפתי, מה הוא עשה איתו ולאן יצא לאירופה בעזרתו? אולי ליגה שניה בצרפת-משהו? תיפח רוחי ונפשי בו זמנית, אבל אני ממש לא זוכר. אולי לא עשה כלום? בעצם, שיחק עם הנבחרת הצרפתית למכבייה ביחד עם אנדריי זלנבבא והגיע איתה עד למדליית הכסף.



תודות ל'ספסל' אפשר לגלות שנכון לעונת 2008/09, הוא עדיין שיחק ועשה את זה באליצור רמת גן. עונה קודם לכן, לפחות בחלקה, הוא שיחק עם הפועל ת"א בליגה הארצית. האיש יליד 1976 והפעם האחרונה שעבר בליגת קזינו היתה ב-2005. נו, הזמן טס.


לא נשכח לו הופעות עם נבחרת העתודה באליפות אירופה ב-1998 באיטליה, אז שיחק יחד עם אלון שטיין, עידו קוז'יקרו, גילי מוסינזון, אילן קדוש, ישראל שיינפלד. המאמן היה אלי קנטי. ישראל סיימה עשירית. זנו היה שחקן מרכזי בסגל ההוא בעמדת הסמול פורוורד, שיחק 30 דקות למשחק והרביץ 8.9 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-2.3 חטיפות, אבל קלע ב-23 אחוז מהשדה בלבד. לא נעים.


ממצולות הליגה הארצית האיש יכול להתגאות בכך ששיחק נגד שועי אירופה ועולם דוגמת גורדאן גיריצ'ק, דאבור קוס וסנדרו ניצ'ביץ' מנבחרת העתודה הקרואטית, יאקה לאקוביץ', מתיאס סמודיש ופרימוש ברזץ' מהעתודה הסלובנית, חורחה גרבאחוסה ורוג'ר גרימאו מספרד, דיקודיס, צרצריס וחאציברטאס מיוון, אוקור וארדואן מטורקיה וגם הרביץ שיאים אישיים באליפות של 14 ו-9 נגד לטביה עם קספארס קמבאלה המפחיד.


היתה לו זריקה יפה, היתה לו. נכבדו ונעריכו על פועלו, ולפיכך נזכה את החבר זנו בערך משלו ובחיי נצח בכדורסלע-האתר.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
זיסמן, שמוליק - חבר של מולי ק.?
זאבי, שרון - הנה גם היא, באיחורון
זלנבבא, אנדריי - אין קשר לסימונס, טריי
זלץ, טל - עדיף ערסל על כדורסל
זנו, גיא - עוד לא אמר די
זלוטיקמן, חיים - בכפיים, בכפיים תנו לו קצב בידיים
זייגר-זוהר, אילן - לא שיחק מעולם במילאן
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up