נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: נעימי, יובל - יש לו את זה, אבל

תאור
 

נכון לכתיבת השורות, יו נואו, החבוב הזה בן 24 והוא עדיין סיפור לא פתור בעינינו. כלומר, מהו ומיהו בדיוק אשף כדור זה? לאן הוא הולך ובעיקר האם יגיע? את הכדרור ויכולות האחד על אחד קלטנו מזמן. את הזקנקן החינני גם. את הקליעה הנאה כשהוא מסודר ברגליים ובראש גם ראינו כולנו, כל חברי הדירקטוריון והנשיאות גם יחד. אבל האם יהיה נכון לומר שיובל נעימי הוא הגארד שהכי-הכי מזכיר את עודד קטש? כחוש וצנום הינו, נתקשה לסתור זאת, וגם אליל הכדרור, עושה רושם, ובכל זאת מרבה לאבד ובגיל 24, כאשר קטש היה כבר שועה עולם, נעימי עדיין מתחרבש לו אי-שם מאחור.

בעצם, להיות שחקן מרכזי בהפועל ירושלים זה ממש לא להתחרבש מאחור. אבל ליד קטש . . . טוב, אז אולי הוא לא מזכיר את קטש. נרד מזה.

הסיפור שלו? די פשוט, ככל הידוע: תוצר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים, התפתחות מאוחרת משהו, השאלה לקבוצה אחרת (גבעת שמואל ואחר כך אשקלון) ואז, כשהפך מנוסה יותר, חזר למועדון בו גדל. במובן הזה הוא דווקא כן דומה לקטש. אז רגע, אולי ובעצם ויכול להיות ושאר כאלה? לא, הרי ירדנו מזה.

עם אשקלון הוא ניצח את הפועל ירושלים בכל הזדמנות. עם גבעת שמואל, תחת עופר ברקוביץ' ולצד טימי "המעלית" באוורס, היו לו שלושה משחקים רצופים של 20 נקודות ומעלה. זה קרה בעונת 2005/06 ואז, פחות או יותר, הוא התפרסם מעבר לחוג מכריו המצומצם באותו זמן. משחק המלים על שמו היה בשיאו אז. נעים לו, נעים מאוד, לא נעים לי ושאר כאלה. וגם תואר תגלית העונה היה שלו.

האם יש עתיד לרכז בגובה 1.85 בימינו אנו, כשכבר לפני 20 שנים ויותר הגיע מג'יק ג'ונסון עם ה-2.06 שלו ואחריו דיאן בודירוגה עם 2.05 משלו? הממממ, שאלה טובה היא זו. בואו נשאיר אותה כמו שהיא, לא לפני שנכריז קבל עם ונתינים כי בארצנו, ארץ של נמוכים בעיקרון, עושה רושם שלגובה הזה תמיד יהיה ביקוש.

נעימי זומן לנבחרת לקראת אליפות אירופה בפולין 2009 ושרד את הניפויים. הוא קיבל מעט הזדמנויות באליפות עצמה. אם נחיה גם נראה עד כמה רציניים לגביו בנבחרת ישראל, ועד כמה רציני הוא לגביה. בינתיים, הוא אחד הישראלים היחידים שכבר כמה וכמה (וכמה!) שנים קולע ממוצעים עונתיים בדאבל-פיגרס. ועם זאת, כאמור, עדיין מדובר בסיפור לא פתור.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
נסים, אפיק - פנה לאפיקים אחרים
נאווי, עמי - יששששש!
נאור, מתן - עונות רבות שמנו נתן
נתן, טל - לעולם אינו מובטל
נברסון, קרל - החתול המקורי
נלסון, קורקי - נט (כדור חוזר)
ניר, יוני - עדיין פלוני, עדיין אלמוני
נוסל, חן - ד. דבורין היה אומר עליה: אכן כי כן
נעימי, יובל - יש לו את זה, אבל
נוי, טלי - חסידה של הפן המנטלי
ניומרק, דייב - לא השתמש באפטרשייב
ניגוט, ג'וש - זרק גם משלוש
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up