נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: גאסולינה

תאור
 

מי שראה את פאו גאסול בגיל 19 ומי שרואה אותו כיום, יכול לחשוב שהספרדי המוכשר-מאוד-מאוד הזה נעשה מפלצת של ממש עם הזמן. פעם הוא היה שחיף נקניקי ורך במיוחד והאמת היא, שגם היום הוא כזה. כלומר, הוא שואג בטירוף אחרי סלים שהוא קולע, נלחם בציפורניו באריות הצבע ב-NBA ומקפיד שלא לגלח את שיערו או את זקנו המדובללים המעניקים לו מראה של שמשון הגיבור בגובה של 2.15 או משהו כזה.


ועדיין, הוא רכרוכי. אין מה לעשות, זה בגנים. ב-DNA. לכן קראנו לו לאורך השנים 'גאסולינה', שילוב של תפוזינה, קלמנטינה ושל השיר הבלתי אפשרי ההוא, 'לה גאסולינה', קרוב לשבע מיליון צפיות ביוטיוב נכון לכתיבת השורות.


תמכה בתיאוריה הזו העובדה שגאסול הפסיד כמו נקניק בשני מעמדים חשובים במיוחד. ב-2006 הוא נעדר בגלל פציעה דווקא ממשחק הגמר של ספרד שהביסה את יוון בלעדיו באליפות העולם (פיייי קיבינימט, בגמר אליפות עולם בן אדם אמור לעלות על המגרש גם אם יש לו רגל אחת, לא?).


שנה אחר כך הוא הפסיד לעיני הקהל הביתי עם אותה נבחרת ספרדית נגד רוסיה בגמר אליפות אירופה, ורעדו לו הביצים והידיים מקו העונשין לאורך כל המשחק. ב-2008 הוא הפסיד כמו נקניק עם הלייקרס בגמר ה-NBA מול הסלטיקס. לא יכולנו שלא להתאכזב לרעה שוב ושוב מרכרוכיותו במאני טיים, ושאגנו את הסלענג 'גאסולינה' בשמחה מופגנת לאידו של הנקניק הספרדי.


ואז בא השינוי שבזכותו הוחלט כאן למחול לו ולוותר על הצמדת הגאסולינה לשמו. גאסול זכה עם הלייקרס באליפות ה-NBA ב-2009, המשיך לזכייה ראשונה והיסטורית של ספרד באליפות אירופה בפולין כשהוא ה-MVP של הטורניר והשלים אליפות שנייה בתוך שנתיים עם לוס אנג'לס כשהוא מתעלה במשחק השביעי בסדרה נגד בוסטון ומסיים אותו עם 19 נקודות ו-18 ריבאונדים.


למעשה, כבר אחרי הזכייה הראשונה באליפות ה-NBA הוחלט לוותר על השם, כדי לא לפגוע ברגשותיו. אחרי התארים הבאים כבר היה ברור שלא נקרא לו יותר גאסולינה אף פעם, אם כי הסלענג יישאר ויישמר ויוצמד, על פי שיקול דעתנו, לכל מי שיוכיח עודף רכות ויתר נקניקיות בעתיד. ובואו נגיד ככה: למפוארת, למשל, לעולם לא נקרא גאסולינה, כן?



זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
נאה כרפאל
אתמהה נואשות וממושכות ולא אבין זאת
כך או אחרת, אחרת או כך
פששששש
יאאא אולוהייים!
לא נכחיש זאת
פאסה קומפוזה
רבי פנחס הגרשוני
נדמה לי, על אף שאינני אביב לביא
רוז'ה-שלנו, פילזן-שלנו ודומותיהן
היידה, היידה, היידה!
בוקר צח, צהריים זכים וערב נינוח במיוחד
אתונה-העיר ודומותיה
שלומות ונצורות
ענף הביפ
ביטויי שליימ'ה
יו נואו
וזה הכול!!!
בחו"כ
מאמננו הגולה
מאמננו הלאומי (הממנכ"ל להנאתו)
מנוול
חבר'ה
מאמננו שחור השיער לשעבר
אייטמון
פלאי, אגדי, מופתי, חסר תקדים
חבוב
שטר ריחני
כהנה וכשמה
נשבר הזובון
פיייי קיבינימט
כלבים עזובים
ירדה עליו העלטה
ששוווון - ושמחה!
750 גרם טקסט
אם נחיה גם נראה
רו"ח ד. שמיר
מאמננו הפסנתרן
מאמננו הסורר
מאמננו האדמוני לשעבר
מאמננו העתידי
ג"ג הפקות ואירועים
גאסולינה
מפוארת
ליגת קזינו
סבתי מרים עליה השלום
אזובי הניוז
כפיים לבורא עולם
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 20/04/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
אלברטו הררוס
 
  נרימה כוסית לחיי 
ילנה מקסימוביץ'
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up