נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: גריפין, בוב - יש לו אחלה ג'וב

תאור
 

יש איזה קליפ שחור-לבן מאי-אז בימים שרץ בערוץ הראשון בזמנו, עונת 1976/77, משחק ביתי נגד ריאל מדריד, שבו בוב גריפין וטל ברודי רצים למתפרצת.

גריפין משתלט על ריבאונד הגנה, מוסר לברודי שמחזיר ואז, לפני החישוק ממש, הוא מקפיץ את וויין בראבנדר ומוסר כדור קשתי לאחור אל ברודי שכל שנותר לו הוא להניח ליי-אפ קליל. והקהל בטירוף. לפנתיאון הקטע הזה (ותודה לאורן דניאלי שהדגים והמחיש וריענן את זכרוני בעזרת עוד אחד מאותם סרטונים שהוא מקטלג)

והנה, שנים רבות לאחר פרישתו, גריפין גם נכנס סוף-סוף למילון הערכים של כדורסלע-האתר וזוכה לקבל ערך על שמו. כאן הוא בצילום עם אריק מנקין.

התחנה הראשונה של גריפין בארץ היתה מכבי רמת גן וממנה הושאל למכבי פ"ת בעונת 1972/73. כבן למועדון הזה חשבתי שכדאי שתדעו. היה לו איזה משחק שבו קלע 58 נקודות פעם, וכמו תמיד מכבי ת"א אספה גם אותו והעבירה אליה. זה קרה זמן לא רב אחרי שניצח עם רמת גן את סינודינה בולוניה ב-1974 (84:104) וקלע 29 נקודות.

היתה תקופה שבה כתב טור בעיתון "חדשות הספורט". היתה גם תקופה שבה שימש מרצה בהיותו דוקטור (שמא פרופסור) לספרות באוניברסיטת ת"א. גריפין היה גם עוזר מאמן ברמת גן בסוף השמונים וגם אחראי על מחלקת הנוער של מכבי ת"א, כשניסה להצמיח שורשים בכדורסל גם אחרי קריירת המשחק. האיש בוגר אוניברסיטת ייל. איזו נוסטלגיה.

ככל הידוע הוא עזב את הארץ כבר לפני מספר שנים וחי בארצות הברית, עוסק כנראה בתחום בו התמקצע. הוא שיחק במכבי ת"א יחד עם מנקין שנתיים בסך הכל (1978-1976), כאשר שניהם ידעו מתי להגיע, ולהיות חלק מהזכייה הראשונה בגביע אירופה לאלופות. הספיק לקלוע 279 נקודות בגביע אירופה עם הקבוצה הזו, אבל אף פעם לא שיחק בנבחרת ישראל. אביה של בקי גריפין, מי ששימישה כשדרנית קווים בערוץ הספורט ובערוץ 10.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
גורדון, עדי - גאליסטייל
גל, עמית - עושה גלים
גורדון, שחר - כבר לא יפציע
גודס, גיא - בחור עם ישבן טוב
גוט, דני - דני GOT קשרים
ג'ינו, יעקב - ואנחנו נארוב
גרין, יניב - פה ושם מסוגל להלהיב
ג'מצ'י, דורון - יחיד בדורו(ן)
גינזבורג, ננו - מאמננו
גורדון, אבישי - טו שי שי האש האש איי טו איי
גרינבוים, ריבי - לאהבתנו, איך תגיבי?
גרשון, פיני - מעולם לא החתים ארגנטיני
גורביץ', אינה - כל זריקה נכנסת פנינה
גורן, אלומה - בשקט, בנועם ובלי מהומה
גנור, נועה - סערה שלא ניתן למנוע
גורן, אור - צלף בכל חור
גוט, רמי - עבר צילום פנורמי
גודמן, תמיר - סיפור נדיר
גריפין, בוב - יש לו אחלה ג'וב
גיל, חיים - היכה במצילתיים
גורן, אדם - עץ השדה
גרינבוים, איתי - איזה שחקן, אללי
גלינסקי, בר - יש לה שם מפואר
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up