נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: מקל, גל - שם להם מקל בגלגל

תאור
 

לא יודע מה אתכם, לי הוא מזכיר במשהו את דורון שפר ולא רק בגלל ההקשרים המשותפים (מכבי ת"א, מכללות, גליל עליון). מספיק לשמוע את מקל מדבר בטונים ובקצב שהוא נוהג להשמיע, ולהביט בעיניו הבהירות כדי להיזכר בשפר. אולי זה סוג של חולמנות, אולי סתם דמיון נשיאותי פורה מדי.


מקל, שזכה באליפות הליגה לנוער עם מכבי ת"א כשלצידו עומרי כספי ושון דניאל, הפך לאחד הרכזים המובילים בארץ עם הזמן. באליפות אירופה ב-2009 בפולין החליט מאמננו הלאומי-נצחי-גם-אם-הוא-לא-בתפקיד, צביקה שרף, לתת בידיו את עמדת הרכז הראשון אחרי פרישתו של מאירק'ה רב הרושם. לרוע המזל, העייסק לא עבד. הנבחרת לא עלתה הלאה וצנחה בשלב הבתים.


כך או אחרת, אחרת או כך, זו לא היתה האכזבה היחידה בקריירה של מקל עד עכשיו. הוא מצא עצמו יושב על ספסל מכבי ת"א מבלי לקבל הזדמנות ממשית.



ולא כדי לשבת על הספסל הוא שב לארץ ולמכבי מאוניברסיטת וויצ'יטה סטייט בתחילת 2008. אחרי שסיים מספר חודשים הושאל לגלבוע/גליל, הצטיין עד מאוד ועד בלי די ועד אין קץ וחזר למכבי מתוקף החוזה.


תחת רבי פנחס הגרשוני חש מקל שלא יזכה בדקות משחק רבות מדי וביקש לעזוב. מכבי אפשרה לו לחזור לג"ג הפקות ואירועים בע"מ. בסיום אותה עונה, 2009/10, מקל זכה באליפות על חשבון מכבי והיה גורם חשוב ושותף מרכזי לניצחון עליה בגמר הפיינל פור. אכן כי כן, הם לא ראו את זה בא, הם לא ראו. מקל הקטן שם להם מקלות בגלגלים, שם להם.


במקור הוא בכלל איש רמת השרון, כן? יש אומרים שבלבו עמוק פנימה לא רק נפש יהודי הומייה, אלא גם לב אדום. הוא התחיל לשחק בילדים של הפועל ת"א אבל בנוער, כאמור, כבר היה שחקן של מכבי. אם חושבים על זה, גם שפרק'ה היה כזה. התחיל במועדון קטן, רמת אפעל, ובהמשך הגיע למחלקת הנוער של הפועל גבעתיים.


אני אומר לכם, נו: זה שפר, זה. אולי לא אחד לאחד לגמרי, אבל זה שפר.


מקל שיחק בקדטים, בנוער, בעתודה ובבוגרים. איכשהו, בנבחרת של אריק שיבק במהלך 2010, הוא לא היה ונופה לטובת יוגב אוחיון. שנה אחרי ששרף הלך עליו כרכז ראשון, כן? מעניין, מעניין. יכול להיות שתפרו לו תיק, תפרו לו. אבל הוא עוד יחזור.


קלע 28 נקודות עם ג"ג במשחק חוץ נגד בני השרון בעונת 2009/10 וקבע בכך שיא קריירה בליגת קזינו. עובד קשה מאוד באימונים אומרים האומרים. עלם חמודות מספרים המספרים. יגיע רחוק-רחוק טוענים הטוענים. מכדרר יותר מדי ולא משחרר מסירה בזמן מדווחים המדווחים.


כך או אחרת, אחרת או כך, גל מקל זוכה לקבל ערך על שמו כאשר לוח השנה מורה בדקות אלו ממש 22 שנים ו-9 חודשים להולדתו. בהצלחה לחבוב בהמשך דרכו ממערכת כדורסלע-האתר.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
מזרחי, שמעון - "גם הנוער זכה באליפות"
מינץ, חנוך - מחנך בכיר
מוסינזון, גיל - והתרגיל, נו
מזרחי, משה - שליחנו לפאריס
מרקוביץ', ארז - שואב מים מן הברז
מעוז, תמר - לכל עניין ודבר
מוכתרי, אמיר - ערכו מאמיר
מזרחי, לימור - עובדת כמו חמור
מרזל, איתמר - אליל קיבוץ, מושב וכפר
מוסקוביץ', אביגדור - עלילותיו יסופרו מדור לדור
מנקין, אריק - שמע על שארפ, דריק
מקל, גל - שם להם מקל בגלגל
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up