נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: פדרמן, דייויד - גרסה אינגליזית לדוביד

תאור
 

דייויד פדרמן? כן, למה לא? אמנם שמעון מזרחי מקבל מסורתית את עיקר תשומת הלב כאיש הדומיננטי, או החזק, או הקובע, או המסור והנאמן והמוביל במכבי ת"א, ושאר הגדרות והצמדות של אפיונים מטעם התקשורת לשמם של אנשים. די ברור, עם זאת, שפדרמן מאוד דומיננטי, מאוד-מאוד דומיננטי, בכל הנעשה במכבי ת"א. ולא מעט שנים, בעצם.


אף פעם לא עקבתי בחירוף נפש אחר מבנה הבעלות של מכבי ת"א, או כמה אחוזים ממנה שייכים לפדרמן ואנשיו וכמה לשאר הבעלים. מי מכר למי, מתי, למה ואיך? לא עד כדי מעניין כמו פיק אנד רול מופתי שהופך לדאנק קל. באועפ"כ, האיש דומיננטי ובזאת נסכם. ומה זה משנה כמה ולמה, גם אם הוא "רק" סגן יו"ר הדירקטוריון?


פדרמן ניסה להוביל את המועדון לדרכים מעט שונות מכפי שהצטייר לאורך השנים. הוא נתן להבין לכל מי שרק רצה לשמוע, שהוא לא עד כדי כך היסטרי לגבי התוצאות הסופיות, ושמותר להפסיד לפעמים ושזה לגמרי לא נורא. הוא אפילו חייך בשעת משברים קשים, נשא ונתן עם יריבות מסורתיות לגבי שחקנים כאלה ואחרים, גילה צד רך לעיתים והתחבר אישית לשחקנים ישראלים מסוימים. ועם כל זה, עדיין איש מנוסה מאוד הינו ברמת הביזנס והניהול, חד מלתעות כשצריך ויודע להעביר את רצונותיו באופן מאוד ברור.



הוא הכניס למערכת אנשים "שלו" כמו ביפיונר-העבר אלי דריקס, ניער משם, לכאורה, אחרים בדרכים כאלה או אחרות ובואו לא ניכנס לשמות. אבל גם איש כמותו שמנוסה בניהול עסקים וחברות לא הצליח להימנע ממספר עונות שנוהלו מאוד-לא-כמו-בספר בעקבות החלטות לא טובות, וגרמו למכבי ת"א להיות פגיעה וחלשה ובסופו של דבר הביאו להפסדים רבים ואובדן תארים.


בנו וממשיכו של פדרמן, עדי, נמצא זה מספר שנים בהנהלת הקבוצה, אבל יעברו שנים, קרוב לוודאי, עד שגם הוא יקבל ערך בלינק המשובח 'זה א-ב של כדורסלע'. בינתיים זה לגמרי פדרמן-האב, שכבר אמר בעבר עליו ועל חבריו לקבוצה ש"אנחנו מזדקנים וצריך להכין את ממשיכי הדרך", אבל בינתיים עדיין עומד על מקומו ניצב וגאה כמו תמיד. ואנחנו, בקטנה, נשכח לו כמובן את מעורבותו בעבר במחלקת הביפ של מכבי ת"א ונקווה כי מדובר בטעות בשיקול דעת ותו לא.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
פליישר, עפר - Fleisch air ball
פרישמן, עמוס - פינת אוסישקין
פלג, ברק - משורות צה"ל לא חמק
פנאן, מוני - יש אומרים כי היה כל השוני
פניני, גיא - פתלתל כאשמדאי
פופה, קונסטנטין - לא נמוך, גם לא קטין
פרנקו, דני - אין קשר לפרנד, קימאני
פרג, עדי - ספק אם ביקר בנורמנדי
פלח, שיקי - שום קשר לגאליס, ניקי
פליישר, ג'ניפר - לא שמעה על טרי פייר
פדרמן, דייויד - גרסה אינגליזית לדוביד
פורת, אריאל - חי ונושם בעמק יזרעאל
פורת, גור - מעולם לא שיחק בגבת/יגור
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up