נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: דוידי, דרור - חורך כמו להביור

תאור
 

האם דרור דוידי הוא עוד שחקן? נתקשה להכחיש זאת, אף לא נאשר. גדל במחלקת הנוער של הפועל חולון, אבל כבר מזמן שחקנים לא נשארים באותה קבוצה לאורך כל הקריירה שלהם. ודוידי אינו יוצא דופן.

בתום תקופת הנוער הצטרף לגבעת שמואל. מי זוכר מה היה שם בדיוק – אולי לא היה מספיק טוב עבור הקבוצה הבוגרת של חולון, אולי לא ממש החשיבו אותו שם. ואולי חולון בכלל לא היתה בליגת העל וגבעת שמואל כן? מי יודע, מי זוכר. הכל ספקולציות.

בגבעת שמואל שימש מחליף לאורן אהרוני ומשה ברנר, ולא פרץ. נראה כאילו יש לו את זה, וכי הוא יכול להיות יותר מאשר שחקן על התפר הדק שבין הליגה הראשונה לשנייה. יד טובה יש לו, טווח גדול בקליעה גם יש, לא מהסס לזרוק וגם הניסיון הולך ומצטבר. ובכל זאת, הוא על התפר. היה ונשאר.

ב-2006/07 ירד ליגה עם גבעת שמואל, וזו היתה התקופה בה שיחק יותר דקות בליגה הראשונה מבכל עונה אחרת: 20 בערב, שהולידו 6.2 נקודות בממוצע ו-85% מקו העונשין.

עבר לאשקלון ושיחק שם תקופה ארוכה בליגת העל. בשנתיים האחרונות (והדברים נכתבים באפריל 2012) הוא מחליף מדים בין אליצור רמלה, הפועל חולון ועירוני רמת גן. ברמלה וברמת גן הוא קלע והרבה. הוכיח באיזשהו מקום שהליגה השנייה קצת קטנה עליו. מצד שני, עשה את זה עם קבוצות בינוניות ולא כחלק מכאלו שמתמודדות על עלייה.

קצת קל דעת מדי לעיתים כשהכדור בידו, אבל שחקן שאסור להשאיר חופשי ויכול להתלהט בכל רגע נתון. וגם שחקן הגנה לא רע בכלל, כן?

מה מייעדות השנים הקרובות לדרור דוידי, המכונה על ידי פלג מסוים בעם DVD? ובכן, התשובה לשאלה הזו היא כנראה אחת הקלות ביותר בנמצא: אם נחיה גם נראה.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
דניאל, מוטי - יד מרדכי
דאוסן, ג'ו - אלוף בגיב אנד גו
דלזל, ג'ון - הוסיף המון
דורי, מרב - כשרונה כה רב
דותן, אסף - שורד, עדיין צף
דרוקר, שרון - יוסיף תואר לארון?
דקל, גרשון - שלא כג'ורדן, צלף בלי להוציא לשון
דורון, שי - בשלוש מלים: שחקנית-שחקנית ודי
דגן, עדני - קרוב של תיוס אדני
דדון, יוסי - אין קשר לבילאפס, צ'ונסי
דירקס, קאמיל - לא כל כך טאוויל
דורסמן, מיקי - שמע על פלאח, שיקי
דניאל, שון - נציג שלישי למשפחה בליגה, לא ראשון
דוידי, דרור - חורך כמו להביור
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up