נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: רוקני, יריב - וגם יזכה בריבאונד

תאור
 

יניב רוקני היה אמור לשחק בהפועל ת"א בעונת 2011/12, אבל נפצע בתחילתה ולא שיחק כל העונה. למעשה, במהלך העונה הקבוצה נפרדה ממנו רשמית באחד המשחקים. האם פרש? וול, נראה ככה. בגיל 37, נכון לזמן כתיבת השורות, זה טבעי לגמרי.

וכעת, שמא תוצג כאן רשימת הקבוצות בהן שיחק בקריירה? שמא אינדיד: גדל בנוער של הפועל חולון, עבר להפועל יהוד, שב להפועל חולון ומשם להפועל ת"א. אחר כך שיחק גם במוצקין, גבעת שמואל ומכבי חדרה, וגם הפועל גלבוע, הפועל לב השרון, בני השרון, בית"ר בנימינה ומכבי אשדוד ועד הפועל אוסישקין הגיע.

בקיצור, 1, 2, 3. כלומר, העביר קריירה בליגה הראשונה, השנייה והשלישית, אבל אף פעם לא בתפקידים 1, 2, ו-3 על המגרש. שלא יובן אחרת, כן?

כך או אחרת, אחרת או כך, רוקני היה חתיכת ריבאונדר מצוין, נתקשה להכחיש זאת. הוריד ריבאונדים בכוח ונפנף במרפקיו למען ידעו העוברים ושבים שקצת כמו כלב מרוכז שסעודתו מונחת לפניו על הרצפה, אין להתעסק איתו בשניות אלה. שאחרת – ייתן ביס, ייתן. ולא באוכל.

היה גם קלע עונשין חלש למדי, אגב, וזריקותיו הקלושות פיארו את אולמותינו.

שיחק בחשק ובאכפתיות בהגנה, עבד קשה בצבע, שימש כמחליפו של אדריאן יוטר וגם שיחק לצדו לעיתים בעונת 2010/11, שהסתיימה בכישלון לעלות לליגת העל. אל הארץ המובטחת לא נכנס, כאמור, אבל מאחר שכבר היה שם על אשרת תייר בהזדמנויות קודמות ספק אם מדובר בטראומה גדולה.

על אף מידותיו המבהילות-משהו רוקני הוא בחור חביב, וזבובים יעידו כי לא פגע בהם מעולם. הוא שמאלי, תכונה חביבה עלינו תמיד, וייזכר בברנז'ת הכדורסל כסוג של רודמן ישראלי. ריבאונדר בחסד בכל רמה בה שיחק, שרצוי פשוט לעזוב אותו לנפשו ולא להתקרב אליו.

ומעכשיו יש גם ערך על שמו בכדורסלע-האתר, הישג מצוין בפני עצמו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
רוט, מורן - חרוץ ושקדן
רבי, אלי - מאמן נבחרת ישראלי
רום, גילה - אינה משכונת ממילא
רוברטס, יוברט - הלחין ריבאונדים כמו שוברט
רודובסקי, ויקה - ספק אם מחבבת את קרני, מיקה
רוברטס, ג'רון - בשבילנו הוא ירון
רוזן, ג'ף - מבטיח שלא יתחפף
רוברטס, קלווין - שמע על יאנג, אלווין
רוקני, יריב - וגם יזכה בריבאונד
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up