נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: סוכר, אבי - מהיר, ברם אינו יוגוסלבי

תאור
 

במשך השנים קיבל מוניטין של חטיף אנרגיה קבוצתי, שמזריק תחושות מיידיות של היידה ואודרוב לחמישייה המגמגמת. שחקן שכמעט תמיד נמצא בהילוך גבוה, ונוהג להדביק בהתלהבותו גם את חבריו לקבוצה וגם את הקהל. יכולות לא חסרות לו: הוא מפרגן מוסר, הוא חזק, הוא לא חושש ממגע אלא כולם חוששים ממנו, אצבעותיו דביקות, והוא יודע גם לצבור נקודות בכלל לא רע ובשלל דרכים. בקיצור, שחקן דבש (שהרי לא לחינם אצבעותיו דביקות).


תוצר בית החרושת של מכבי ראשל"צ, אבל קיבל צ'אנס רציני ראשון בעירוני אשקלון, בה שיחק בשתי קדנציות. בין לבין, שיתף פעולה עם אפיק ניסים בראשון-לציון במה שהיה אחד הבק-קורטס (אין מה לעשות, באנגלית זה נשמע יותר טוב) האנרגטיים והסילוניים ביותר שידעה האנושות כולה. עבר גם בנהריה והתניע קצת את בי.סי קייב האוקראינית, אבל ממש קצת, עד שחזר לדחוף כאן מרפקים לרכזים הצנומים-בדרך-כלל שמולו. והפעם, כשחקן עפולה/גלבוע.



מנהג עשו להם, מאמניו השונים של סוכר, והוא להתלבט קשות ונואשות האם לתת לו את המפתחות של הקבוצה כרכז ראשון, או לשמור אותו כאנרג'ייזר מהספסל. בסוף יצא להם לא לפה ולא לשם, פעם ככה ופעם ככה – מה שלא תרם ליציבות של הבחור.


עם זאת, סוכר הוא מסוג השחקנים שתמיד תרצה שיהיו בקבוצה שלך, לא נגדך. וזה אומר לא מעט. מתוך קלישאת-משוואת הלחם והחמאה והידועה, אבי סוכר הוא הלחם בקבוצה של אריאל בית הלחמי וממנה הוא מביא לחם הביתה. חוץ מזה, ניסיתם פעם לחם מטוגן במחבת עם קצת סוכר למעלה? מעדן שחבל על הזמן.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
ספר, יואב - העביר דף
סוכר, אבי - מהיר, ברם אינו יוגוסלבי
סילבר, לו - הייתי
סלווין, לייני - תומכת בריצ'רד צ'ייני
סימס, ווילי - ספק אם זוכר את האחים נניקשווילי
סגל, חן - טובה הינה, אכן כי כן
סואץ-קרני, ליעד - יש לה יד-יד
סביר, שאול - אצלו כל פאול זה פאול
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 28/03/2024
 
  נרימה כוסית לחיי 
דריק גרווין
 
  נרימה כוסית לחיי 
מאיר טפירו
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up