נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: מוסינזון, גיל - והתרגיל, נו

תאור
 

"ילדים, ילדים, אתם יודעים מה ההבדל בין פרה לבנה לפרה שחורה? פרה לבנה נותנת חלב ופרה שחורה נותנת שוקו. בחיי!" (גילי מוסינזון מעשיר את עולמם של ילדי הגליל הרכים). וזהו, בתמציתה של תמצית, גילי מוסינזון: אחד השחקנים הכי צבעוניים שיצא לנו לשזוף בהם את עינינו חובבות הריגושים.


במשך שנים דאג מוסינזון למצב עצמו כילד הרע של הכדורסל הישראלי. האיש היה מחלוצי ההד-באנד בליגה, התחיל גם עם הטרנד של הגרביים עד גובה הברך (בעידן המודרני, שהרי ג'ק צימרמן עשה זאת כבר לפני שנים רבות), העיף נעל על ארז אדלשטיין באמצע טיים-אאוט (על-פי האגדה), ובעיקר, התראיין ומתראיין באופן חופשי ונטול עכבות, לרבות שחרור ביטוי המחץ אחרי סל הניצחון שלו מול מכבי בעונה שעברה: "תענוגי אקסטרא דלאקס".




יא אולוהים, יחיד במינו הוא. והאמת? זה קצת חבל. לא נכחיש כלל ועיקר שחסרים כאן עוד טיפוסים כמוסינזון, קוזמו קריימר ישראלי כזה, שאומר מה שהוא חושב ולא מזיז לו את האשך השמאלי איך תגיב הסביבה הקרובה והרחוקה כאחת.


אמנם קצת קשה עם מוסינזון, אבל רגע של רצינות: הילד גדל בהפועל ת"א ולא מעט אנשים ניבאו לו עתיד מזהיר בכדורסל, בעיקר בזכות האתלטיות המטורפת שלו. בגלל סיבות כאלו ואחרות הוא לא נסק לגבהים המצופים, אבל נראה שהוא שלם עם זה לגמרי.


תנו לו להטריף את הקהל עם כמה דאנקים (זכור במיוחד זה על הראש של בורשטיין בדרבי באוסישקין), ריבאונדים ושלשות (ההובי החדש שלו), ואולי גם להוציא כמה זרים חדשים משלוותם – והוא יהיה מבסוט עד הגג. וכן, גם אנחנו. השלמנו.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
מזרחי, שמעון - "גם הנוער זכה באליפות"
מינץ, חנוך - מחנך בכיר
מוסינזון, גיל - והתרגיל, נו
מזרחי, משה - שליחנו לפאריס
מרקוביץ', ארז - שואב מים מן הברז
מעוז, תמר - לכל עניין ודבר
מוכתרי, אמיר - ערכו מאמיר
מזרחי, לימור - עובדת כמו חמור
מרזל, איתמר - אליל קיבוץ, מושב וכפר
מוסקוביץ', אביגדור - עלילותיו יסופרו מדור לדור
מנקין, אריק - שמע על שארפ, דריק
מקל, גל - שם להם מקל בגלגל
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי החבוב? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up