נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: כהן, לירון - מוסיפה המון

תאור
 

און וואן האנד, שחקנית בעלת יכולת אישית גבוהה ביותר. סקוררית אדירה, עם שליטה מעוררת קנאה בכתום העגול, שיכולה להתחמם בשניות ולצבור נקודות בקצב מסחרר. ומצד שני, שחקנית הרפתקנית יתר-על-המידה לעיתים קרובות מדי, שגורמת לוויל ביינום של תחילת ימיו במכבי עלית להיות מבסוט מאוד מיחס האסיסטים-איבודים שלו.


ככה זה עם לירון כהן: מקבלים את הטוב עם הרע, אבל נראה שהטוב לוקח ובגדול. קשה לראות גארדית ישראלית שמתקרבת אליה מבחינת יכולותיה האישיות, שמתחרות בכבוד עם אלו של המקבילות האירופיות שלה.



כהן כבר הספיקה לשחק ולהיות בורג חשוב בקבוצה באירופה (אפולון), וגם בשתי הצ'ילבות הגדולות של כדורסל הנשים, אליצור רמלה ורמת-השרון, שם ליקטה בחדווה (יש לשער) תארים והישגים לרוב. בקיץ האחרון היא גם סחבה את נבחרת ישראל על הגב כל הדרך לאליפות אירופה, ואולי אותתה בעדינות כי שיאה עדיין לפניה. עדינות? נו, לא ברור. לפחות קולה מחוספסס וצורם משהו, כאילו קמה משנתה או סיימה פאקט סיגריות בזה הרגע.


אבל למה להיתפס לקטנות: היום היא בלאון, ספרד, משחקת היטב ועושה חיל. ויש להעריך שבו-זמנית גם היטב היא משחקת וחיל עושה. ומי שחשב שכדורסלע יפקיר את כדורסל הנשים, קיבלו נוגרה לפרצוף בזה הרגע. מהסוג שנראה כאילו גם לירון כהן מסוגלת לתת לך, אם רק תתעסק איתה קצת יותר מדי.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
כץ, אמיר - איי, זה פאול!
כהן-מינץ, אורי - צלף לא פחות מיבזורי
כהן, דרור - ממשיך לדהור
כץ, ארז - ארזת לבד?
כהן, לירון - מוסיפה המון
כספי, עומרי - אינתא
כדיר, אלישי - אפילו בתנ"ך אין שם כזה
כהן, שחר - אינו מנכ"ל קשרי חוץ וסחר
כץ, גלעד - זמנית, בצד
כהן, ניר - הייתכן שהוא בנוי מעץ פורניר?
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up