יומן הכדורסל לעונת 2010/2011

נאמבר 9 הוא כמובן מיקי ברקוביץ' עד עצם היום הזה, ונאמבר 9 הוא גם עדי גורדון. אם חושבים על זה, עומרי כספי עם ה-18 על הגופייה שלו הוא פעמיים נאמבר 9. מספר חזק בהיסטוריה של הכדורסל הישראלי.

אבל במקרה הזה הכוונה שונה. כעת מצטרף נאמבר 9 אחר לעייסק: יומן הכדורסל שלי, שיוצא לאור שנה תשיעית ברציפות בהוצאה לאור מודן. מי היה מאמין אי-אז במהלך עונת 2001/02 כשהתחלתי לכתוב את היומן הראשון, לשתף פעולה עם צלמים, להפיק יוזמות ולהגות רעיונות.

ליומן תקופת מכירה קצרה שנעה פחות או יותר בין תחילת יוני ועד אמצע אוקטובר לכל היותר. לאחר מכן קשה מאוד להשיג אותו, והאמת היא שלא פשוט להשיג אותו גם בתקופת הקיץ.

אז מה עושים? ואיך רוכשים? 'שבוע הספר' יתקיים השנה בין ה-2 ל-12 ביוני וניתן יהיה לרכוש את יומן הכדורסל בדוכני ההוצאה לאור מודן במחיר הנחה. כל מי שיפספס, לא יספיק, לא ימצא, לא יגיע, יהיה בחו"ל או סתם לא ירצה ואחר כך יתחרט - יוכל לאתר את היומן בחנויות רשת "צומת ספרים" וגם כאן, בכדורסלע, במחיר מוזל ובמשלוח ישיר הביתה, לאחר שיגלה התעניינות וישלח פנייה ללינק 'דבר אלי יפה'.

היומן כולל 160 עמודים נטו ותוכלו למצוא בו הפעם כתבות על עומרי כספי, אלישי כדיר, צ'ק אידסון, גל מקל, אורטל אורן, טוני וושהאם, טייריק אוואנס, קווין דוראנט, שרון זאבי, הפועל אוסישקין, כדורסל ספרדי, מחלקות נוער שונות ברחבי הארץ ועוד פינות טריוויה ומידע רבות.

הוא מיועד בעיקר לתלמידים לשנת 2010/11, אבל יכול לשמש למעשה כל אחד, גם מבוגרים. סוד כמוס? נאמן לתוצרת עצמית, הוא משמש גם כיומן האישי שלי לסידורים, תיאומים ומשימות ביומיום. בקיצור, מומלץ בחום ובאהבה. המחיר נע סביב 30 שקלים פלוס-מינוס, תלוי איפה ומתי קניתם אותו. מחיר מלא על פי קטלוג: 39 שקלים, כמו שאר היומנים מסוגו (רק הרבה יותר מושקע ורציני, באחריות).

 
קישורים לרכישת הספר:
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up