יומן הכדורסל לעונת 2009/10

היומן השמיני ברציפות כולל, כמו תמיד, 160 עמודים נטו שכל כולם כדורסל ובלי אף מודה מסחרית. רק כדורסל וכדורסל נטו. זהו הקו המנחה ביומן הזה והוא נמשך לאורך שנים.

הפעם האלמנט החוזר בעמודי התאריכון הוא דגש על זהות השחקן הראשון שהופיע ב-NBA ממדינות שונות ברחבי העולם (בעוד אנחנו עדיין מחכים לישראלי הראשון), וגם פינה העוסקת בשחקנים בגובה 1.90 ומטה. למה? למה לא!

הרעיון ללכת על הנמוכים במונחי כדורסל נבע ממחשבה, שכדאי להציג בפני הפעילים הצעירים את העובדות לאשורן. כלומר, לא רק לענקים יש סיכוי להצליח בכדורסל, אלא גם לשחקנים נמוכים יחסית שנעזרים בתכונות כמו חוכמה, ראיית משחק, מהירות, זריזות ויכולת קליעה טובה, כדי לפצות על נחיתות במצ'-אפ מול שחקנים גבוהים מהם בהרבה.

מעבר לכך, אפשר למצוא ביומן הנוכחי כתבות על ד'אור פישר והצמד כספיהו ממכבי ת"א, על גיא גודס, מאמן הפועל ירושלים, על עדני דגן ונעמה שפיר - נציגי כדורסל הנשים וגם על NBA, כמו תמיד: דווייט הווארד, רוג'ר מייסון ששיחק בירושלים ודירוג עשרת הגדולים בכל הזמנים של בוסטון סלטיקס ולוס אנג'לס לייקרס.

פינות כוכב נולד, שהופיעו באופן קבוע ביומנים של השנים האחרונות, בוטלו הפעם לטובת נושאים אחרים. את השטח והמתרחש בו מייצגות הפעם כתבות נרחבות על מחלקות הנוער של הפועל חולון והפועל כפר סבא, המונות מאות רבות של פעילים.

וזהו? ממש לא. מה עם חואן קרלוס נבארו מברצלונה וטיאגו ספליטר מטאו ויטוריה, למשל? גם הם זכו לכתבות ביומן וישנם נושאים נוספים. תשאירו משהו לרגע שבו תאחזו את היומן בידכם.

קריאה מהנה ושימוש יעיל לאורך שנת הלימודים.

 
קישורים לרכישת הספר:
 
שוטה הנבואה
 
ארועים לתאריך: 29/03/2024
 
  נרימה כוסית לזכר 
אורי שלף
 
 
אבל כבד
 
 
מי הקבוצה הזו? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up