בהתחלה רציתי לכתוב משהו מליצי וסמי הומוריסטי בסגנון גדעון רייכר, אבל אחרי שכבר שפכתי כמה מאות גרם טקסט הבנתי שאני כבר מיואש.
בסך הכל רציתי לקחת את הבן שלי למשחק הכדורסל בין מכבי ראשון להפועל ירושלים. בשנה שעברה לקחתי אותו לאותו משחק משיקולי קבוצה אהודה וקרבה למקום מגורים, והילד מבקש כבר למעלה משנה ללכת פעם נוספות (ולא שהוא לא היה בחמישה משחקים נוספים מאז, כן?).
התחלתי בכניסה לאתר של המנהלת בניסיון להבין מה מועד המשחק, מהיכרותי את הפיצול הבלתי נסבל של 5 משחקים על פני 3 ערבים. כל המשחקים הופיעו על התאריך של יום א'.
המשכתי בכניסה לאתרים של הפועל ירושלים ושל מכבי ראשל"צ, וגם שם הופיעו המשחקים על יום א', אבל איכשהו הייתי סקפטי. באתר ספורט 5 בכלל לא הופיע לוח שידורים לסוף השבוע הקרוב, על שלל ערוציו. בסוף התקשרתי למספר הטלפון של מכבי ראשל"צ, בשביל לגלות שאכן המשחק הוקדם למוצ"ש.
משביקשתי להזמין כרטיסים ליציע של הפועל ירושלים (הילד רוצה ללבוש את הצעיף) הופניתי למשרד הכרטיסים "לאן", רק לגלות ששם לא מוכרים כרטיסים למשחק. מכיוון שאני מכיר מישהו במשרדי הפועל ירושלים יצרתי עימם קשר, וגם הם הפנו אותי חזרה ל"לאן".
התקשרתי פעם נוספת, ורק לאחר התעקשות ו- 15 דקות שיחה איתרו שם מישהו שידע להגיד שהם עדיין לא קיבלו את הכרטיסים למשחק. לא ציינתי את זה, אבל כל הסיפור התרחש ביום שני, 5 ימים לפני המשחק, כן?
מה עושה אדם מן היישוב? מוותר או מחליט לנסות ולהגיע בערב המשחק לקופות, חוויה שאינה מומלצת כשמדובר בילד שיכול להתאכזב. חזרתי והתקשרתי למשרדים של מכבי ראשל"צ, והשתמשתי בכתובתי המקומית בשביל להצהיר אמונים למכבי ראשל"צ, ולרכוש כרטיסים ליציע האוהדים שלהם.
כשהפניתי את תשומת ליבם לכך שבלוח המשחקים באתר שלהם מופיע המשחק כביום ראשון, נעניתי שהם מעדכנים את התאריך בעמוד הבית של הקבוצה, ושהם עשו את זה באותו יום, ברגע שקיבלו לוח שידורים מהמנהלת. ואכן, גם באתר שלהם עודכן סוף סוף התאריך.
צר לי על השליליות, אבל אני עדיין אוהב את המשחק, ורוצה באמת להוריש את האהבה הזו לבן שלי. הבעיה היא שהאנשים שמובילים את העסק הזה עושים זאת בתחושה של חוסר אכפתיות, אם לא רשלנות.
שמישהו יסביר למה לא מסוגלים האנשים המוצלחים שמנהלים את הכדורסל בארץ, שרובם אם לא כולם מנהלים עסקים פרטיים מצליחים, להוביל את העסק הזה קדימה?