יש לו את הביצים הכי גדולות בכדורסל הישראלי. לאורך שנים הוא מוביל קבוצות בהצלחה, אם זה באילת, בבני השרון, בנאנסי או בירושלים. אחוזי הקליעה שלו מהשדה לא הכי טובים, ולדעתי ישנם לא מעט משחקים אותם סיים באחוזים נמוכים. שווה בהחלט בדיקה.
היריבות מאפשרות לו חיים קלים מדי כשאינן לוחצות אותו. אם השומר לא לוחץ עליו, ונותן לו לשלוט בקצב המשחק ולכדרר, מאיר עושה פחות או יותר מה שהוא רוצה. ברגע שמופעל עליו לחץ, הוא נוטה למשחק די שכונתי.
אני זוכר משחק שהיה לי עם מ.כ חיפה נגד הפועל ירושלים במלחה. אפי בירנבוים העלה אותי לשמור על טפירו. ביקשתי מהגבוהים שלנו עזרה אגרסיבית בפיקנ'רול ואמרתי שבשאר הדברים אני אסתדר איתו. לחצתי אותו על כל המגרש, וכשאתה לוחץ אותו הוא מגיע עייף לחצי המגרש של היריבה.
הגבוהים שלנו סגרו אותו בפיקנ'רול כמו שצריך ובזכות העזרה הזו חטפנו שניים-שלושה כדורים ומחקנו פיגור 9 הפרש. אחר כך אפי הוציא אותי, כי לא הסתדרתי בהתקפה, מישהו אחר עבר לשמור עליו ובתוך דקה וחצי שוב נעשה 9 הפרש לטובת ירושלים כשטפירו קולע את כל הנקודות. ואני? נשארתי על הספסל.
במשך השנים מדברים פחות על הצד ההגנתי של מאיר. הוא בהחלט יכול לשמור, אבל כל כך מתרכז בהתקפה שהוא מקדיש פחות תשומת לב להגנה. לכן כל הזמן אומרים שכדאי להתקיף אותו ולמשוך ממנו עבירות מוקדמות, כדי שיהיה מוגבל יותר גם בצד ההתקפי.
מבחינת הטעיות בהתקפה, יש לו את ההטעיה המפורסמת של קרוס-אובר מימין לשמאל, שכבר עשר שנים הוא עושה אותה ורוב השומרים לא מסתדרים איתה. שנית, ברגע שהוא מכדרר מולך, הוא כמעט אף פעם לא הולך עד הסוף ותמיד עוצר בדרך לקליעה, ואת זה מאוד קשה לשמור. הוא עוצר על שתי רגליים ועולה לג'אמפ תוך כדי תנועה, יש לו רגליים מאוד חזקות.
ברגע שהוא מכדרר מולך יש לו עוד טריק. הוא מעביר את הכדרור מימין לשמאל, עושה מין הטעיה כאילו הוא הולך לאחור, מכדרר פעמיים קדימה לצד שמאל ואז עולה לקליעה על אנשים. בדרך כלל הוא בוחר ללכת שמאלה, וכמעט שלא עושה הטעיות משמאל לימין. הוא קורא מהלכים קדימה, יודע למסור תוך כדי תנועה, ותוך כדי כניסה לסל. יש מעטים כאלה.
עם השנים הוא משתבח עוד ועוד. הוא מסוג השחקנים, שיכול לשחק גם בליגה א' וגם ברמות הכי גבוהות באירופה. מסוגל להתאים את עצמו להכל. יש שחקנים ברמה גבוהה, שלא יכולים לרדת נמוך. מאיר הוא לא כזה, אולי בגלל שבמקור הוא בכלל שחקן שגדל על סגנון משחק די שכונתי.