נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: עוזי, עמיר - עשה סיבוב מהיר

תאור
 

לעמיר עוזי, יליד יוני 1973, היתה אפיזודה קצרה יחסית ונכון לעכשיו (נובמבר 2011) חולפת, כעוזר מאמן וכמאמן בליגת קזינו. האפיזודה היא שמביאה אותו לכאן, החולפת לא תמנע ממנו להישאר.

בין 2006 ל-2010 הוא הרביץ אינטנסיביות לשמה. החל כעוזר מאמן במכבי רמת גן תחת אבנר יאור ואחר כך גם חנוך מינץ. בעונה שלאחר מכן נשאר בתפקידו רק שהפעם עזר לרובי בלינקו. באיזשהו שלב בלינקו שוחרר ועוזי המשיך כמאמן ראשי עד שמתישהו הגיע גם קץ דרכו הפרטית ברמת גן.

עשה לו כנראה שם מוצלח יחסית, וגם של מאמן שעלותו לא גבוהה – בואו לא נכחיש זאת – כי כאשר הפועל חולון חיפשה מאמן חדש במקום דני פרנקו היא הגיעה אליו.

זה היה קיץ 2009, פרנקו היה אז מחזיק גביע המדינה עם חולון. עניינים כספיים גרמו לו לעזוב. עוזי הגיע, הקהל לא נדלק עליו, התוצאות במגרש לא היו בעדו ובסופו של דבר הוא הלך אחרי שמונה משחקים בהם השיג ניצחון אחד בלבד.

עוד תחנות? ב-2010/11 אימן מספר שבועות את מ.כ. הבקעה לפני ששוחרר בעקבות הפסד ביתי להפועל יקנעם/מגידו מהתחתית, והוחלף על ידי אבי אשכנזי שהעלה את הקבוצה לליגת העל בסופו של דבר. עוד לפני כן שמו נקשר לשמה של עירוני נהריה מהליגה הלאומית, אבל בסופוקליס של דבר הוא לא אימן שם.

עוזי אימן שבע שנים במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים בגילאים שונים, והיה גם מאמן תיכון שב"צ גבעתיים בליגת בתי הספר התיכוניים. היה עוזרו של עמוס פרישמן בליגה הלאומית עם הפועל ת"א במשך כחצי עונה ב-1999/00. אימן בארצית את מ.ס. רמת אפעל, הפועל גבעתיים, מכבי רחובות והפועל לוד.

הרבה הצלחה בהמשך, כן?


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
עופרי, זכריה - נתן הופעות, אבל לא בקיסריה
ענבר, עדן - לא צם ברמאדן
עוזי, עמיר - עשה סיבוב מהיר
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up