טימי באוורס - המעלית
תאריך לידה: 09/01/1982

בעל כינוי

רבותי וגבירותיי (כן, אני יודע שגם אתן כאן לפעמים):


כדורסלע-האתר, בשיתוף פעולה הדוק עם סיפרה בסלע, מתגאה בזאת להציג עוד כינוי לשחקן מליגת קזינו בתקווה שיכה שורש, ייטמע בלב העם ויתגלגל על כל לשון כפי שעשו רבים מהשמות שהדבקנו כאן בעבר.


אחרי כינויים רבים שפוזרו מטעמנו לאורך השנים, תפסו תאוצה והפכו לנחלת הכלל, הרינו להודיע רשמית על הצמדת הכינוי "המעלית" לשמו של טימי באוורס מהפועל ירושלים. אמנם התלבטנו רבות לאורך חודשים אם לכנות אותו כך או לא, יען כי אין אנו מפזרים כינויים סתם ככה, רק כדי להגיד שעשינו וכינינו, יו נואו, אבל מרגע שנשמע הגונג ונפלה ההחלטה זוהי נקודת אל-חזור: טימי באוורס הוא המעלית. והמעלית – היא טימי באוורס.


על שום מה ולמה באוורס הוא המעלית? על שום הניתור הייחודי שלו, כמותו ספק אם ראינו במזרח התיכון אי-פעם. קטעי וידיאו היה ממחישים זאת אולי טוב יותר, אבל מערכת דלה באמצעים יש לנו (אם כי עשירה בדמיון ויצירתיות) ולפיכך ננסה להעביר את ההסבר במלים בלבד.


כמו מעלית שניתקת מהרצפה ועולה למעלה בקו אחד ישר ובקיטועים, על פי הזמנת הלוחץ בכפתורים, כך גם באוורס מפעיל את הניתור שלו. הניתור מהמקום יוצא דופן, הרגליים ישרות, העסק כולו נראה קליל ולא מאומץ ועם זאת הוא מצליח להגיע גבוה, גבוה, גבוה מאוד למעלה. לפעמים, כאשר שחקני יריב מנסים לחסום אותו, הוא מצליח – באופן מכושף כלשהו – למשוך את שהותו באוויר לעוד שנייה אחת ואף עולה גבוה יותר בסנטימטר או שניים, כשכולם כבר צונחים מיואשים בדרך חזרה אל כדור הארץ ביודעם שאת הנעשה לא ניתן היה למנוע: טימי "המעלית" באוורס קלע עוד סל וידם היתה, שוב, קצרה מלהושיע.


יש משהו מעליתי בניתור שלו. מתוכנת ומתוכנן, כביכול, על אף שלמביט מהצד נראה כי מדובר באתלטיות טהורה לשמו. ואנחנו אומרים כאן בריש גלי, בגימל דהויה ואף בסמך רבתי או בכל אות אחרת שתרצו - באוורס עובד על כולנו. הוא אתלט טהור אמנם, אבל לא נתפלא אם בגופו חבויים ומושתלים כפתורים וקפיצים מיוחדים משל היה מין סטיב אוסטין מאוחר: אסטרונאוט, אדם כמעט מת. ג'נטלמן – ווי קאן ריבילד הים!


ולכן, ובעקבות זאת, ועל סמך הדברים ובשל כל ההסברים הללו, האיש ייקרא מעתה והלאה במסדרונות כדורסלע-האתר וישיבות נשיאות סיפרה בסלע - טימי "המעלית" באוורס. לו יהי. אחת לשנה ינצנץ שמו למעלה משמאל בעמוד הבית של כדורסלע-האתר ונחגוג לו יום הולדת, יען כי בזכות כינויו החדש הפך לבן בית אצלנו והינו מונצח לעולם ועד.

 
 
 
 
Powered By Art-Up