מייקל האצ'נס
תאריך לידה: 22/01/1960
תאריך פטירה: 22/11/1997


"האצ'נס היה אמן הרוק הטיפוסי, הוא הקרין מיניות גלויה, עם תלתליו המשתפכים והתנועות מלאות הגמישות שלו על הבמה" (איאן מקפרליין, היסטוריון רוק אוסטרלי).


אכן כי כן, צודק החבר מקפרליין בדבריו. מייקל האצ'נס, לבד מהיותו זמר דגול (נבחר לאמן הבינלאומי המוצלח ביותר ב-1991 והוביל בגאון את להקת אינקסס הדגולה בפני עצמה) נודע בציבור גם עקב היותו דון ז'ואן לא קטן.


שורה ארוכה של דוגמניות וידועניות כאלה ואחרות כיכבה לצדו במדורי הרכילות באוסטרליה-היבשת. בסופו של דבר הוא נשא לאישה את פאולה ייטס, מגישת טלוויזיה בריטית, והרומן ביניהם התחיל עוד בהיותה נשואה בכלל לאדם אחר, בוב גלדוף, הסולן האגדי של "עכברושי בומטאון". כך לפחות אומרים האומרים ומספרים המספרים, זה לא שבדקתי מקרוב, כן?


כך או אחרת, אחרת או כך, הזוג נישא ואף הביא ילדה לעולם, שחיה איתם באושר (יש לקוות) עד אשר נתייתמה מאביה שהתאבד ומאמה שנפטרה 3 שנים אחריו ממנת יתר של הירואין.


סביר להניח כי אילו היתה הגברת פאולה ייטס בחיים, היתה שולחת מכתב נזעם לנשיאות הסיפרה, יען כי מעולם לא הסכימה לקבל את ממצאי המשטרה הקובעים כי מדובר בהתאבדות.


אבל לפני הכול, מוזיקאי מחונן היה החבוב, והפליא לעשות גם כסולן להקת אינקסס (שהוקמה, אגב, ביום מותו של אלביס פרסלי האליל), וגם בקריירת סולו בה הוציא אלבום אחד העונה לשם המפתיע: מייקל האצ'נס.


הלהקה הוציאה להיטי ענק רבים וביניהם למשל: Need You Tonight שהצליח באופן היסטרי ו-Just Keep Walking הפלאי. ואיך נוכל לשכוח את By my side המצוין, או את Suicide blond וחברו הטוב Devil inside. השיר Don’t Lose Your Mind, שיצא באלבומה האחרון של הלהקה היה גם הפסקול לסרט "עימות חזיתי".


בין אם מותו היה תאונה מצערת ובין אם היתה זו התאבדות מכוונת, לכבוד הוא לנו להנציח כאן את מייקל האצ'נס אליל הבנות והזמר האוסטרלי.

 
 
 
 
Powered By Art-Up