ריצ'רד הנדריקס - ריצ'אאוט
תאריך לידה: 15/11/1986

בעל כינוי

דיון שלם התנהל בכדורסלע-האתר וכדורסלע-הפייסבוק באשר לשאלת הכינוי שיודבק לריצ'רד הנדריקס ממכבי תל אביב. ברוב המכריע של המקרים בעבר קבעה נשיאות הסיפרה את הכינויים על דעת עצמה ומבלי להיוועץ בעם. הפעם, לשם שינוי, אולי לשם הריענון ואולי מתוך סקרנות, הוחלט לשמוע את קול העם.

והעם לא אכזב, כשהוא משגר עשרות הצעות מעניינות יותר ומעניינות פחות, ככינויים אפשריים להנדריקס. לאחר ניפוי שרדה רשימה מצומצמת בלבד, שמתוכה בחר נשיא הסיפרה את הכינוי ריצ'אאוט. ריצ'אאוט הנדריקס.

על שום מה ולמה ריצ'אאוט? ומדוע הנדריקס הוא זה שזכה בכינוי ולא אחר?

ובכן כי כן היה אומר על כך ד. דבורין לו היה נשאל, הנדריקס הרשים מאוד בעונת 2011/12. זו היתה העונה שבה התקדם מאוד, קנה לעצמו מקום של קבע ובשלב מסוים תפס גם את עמדת הסנטר בחמישייה הראשונה במקום בעל כינוי אחר, סחור-סחור סחורצאניטיס.

לא יכולנו להתעלם מאופיו הנוח, מסגנונו הקבוצתי לעילא, מהיכולת ההגנתית המצוינת וגם, ברוב המקרים, מאחוזי הקליעה הטובים שלו והיעילות הרבה שהציג על המגרש. ידו בכל ויד כל בו. הוא תמיד נחלץ לטובת הכלל, תמיד מגיש עזרה לאחרים, תמיד שם לתקן ולסייע. מושיט יד. ומכאן שמו: ריצ'אאוט, שמזכיר מאוד את שמו המקורי, ריצ'ארד.

נשא חן בעינינו מאוד החבר הנדריקס, והוחלט לפרגן לו כינוי מתוצרת כדורסלע-האתר. כינוי זה ילווה אותו שנים רבות גם אחרי שיפרוש מהמשחק. אחת לשנה נרימה כוסית לחייו שם למעלה בפינה השמאלית, עת שמו של הנדריקס ירצד במגוון צבעים שונים.

 
 
 
 
Powered By Art-Up