פטאר נאומוסקי
תאריך לידה: 27/08/1968

אליל הסיפרה

מבין האלילים, אולי הגדול ביותר בכל הזמנים. אנשים אצלנו, בנשיאות, ראו אותו משחק בשיאו ולבם ניתר במקום. איזו שליטה בכדור, איזו נחישות, איזו הכתבת קצב, איזו דומיננטיות, איזו קליעה מדויקת, איזו יד אוטומטית מקו העונשין, איזה פיקנ'רול. איזה מלך. וכל זה באפס פילזן, הלא היא קבוצתו האהודה של נשיא הסיפרה בכל הזמנים, למעט וירטוס בולוניה ובנטון טרוויזו, וליברפול וצ'לסי ומכבי פ"ת. נאומוסקי מחזיק באחוז הצלחה מדהים מול קבוצות ישראליות, הוא פירק אותן וקרע אותן ואכל לארוחת צהריים.

הוא מחזיק גם באזרחות משולשת, ככל הידוע: מקדונית, טורקית ואיטלקית. הנשיא נתקל בו לראשונה כשהגיע עם אפס פילזן לאוסישקין כדי לשחק בהפועל ת"א. זו היתה עונתו הראשונה אצל הטורקים והנשיא, שמעולם לא צפה בו קודם לכן, נדהם ואץ לראיין אותו בסיום, לאחר שהפילזנים ניצחו על גדות הירקון. צנוע היה פטאר, צנוע וגם צנום באותו זמן. שיערו שחור כעורב ומי האמין, שיעברו 12-13 שנים והופ, שלום ולא להתראות לשיערו הנאה. שיחק גם באולקר, שומו שמיים, בצעד שגרם לנשיאות הסיפרה למחות בקול רם ואף להציע את החרמתו המלאה על הבגידה בפילזן אהובתנו.

בסיום, שום-כלום. אליל כזה, בשר מבשרנו, לא מחרימים גם אם יעבור לשחק באליצור בני-מאדים. זכה באלופות עם ספליט, בספורטה עם סיינה, בקוראץ' עם פילזן, בגביע האיטלקי עם טרוויזו, בשלל תארים מקומיים בטורקיה ומה לא. הלך ראש בראש עם עודד קטש והשאיר אותו בצל. רק מלומר את שמו בקול רם עולים וגואים הגעגועים, הזיכרונות והמראות המדהימים באבדי איפקצ'י של שנות התשעים המוקדמות. מכל הלב, ברכה שלוחה לך אחינו-מלכנו בחלוף עוד שנה בדיוק מיום הולדתך.

 
 
 
 
Powered By Art-Up