גיל סלע
תאריך לידה: 17/03/1973

חביב הסיפרה

לא יכחיש זאת הנשיא. שנים אהד את הקבוצה בה שיחק גיל סלע, בין אם היתה זו הפועל גבת או גבעת שמואל, בין אם גליל עליון או מכבי רעננה, בין אם מכבי מוצקין או מ.כ חיפה, וגם מכבי ראשל"צ זכתה לכבוד בן שנתיים להיות חביבת הסיפרה בזכות סלע ג'וניור. וגם מכבי דרום, וואלה, עם עודד קטש, דודי אדלר, ג'ף קנט ודרור כהן תחת שרביטו של מרדכי ארואסטי היהודי. בפרישתו נותר עולם הכדורסל האישי של הנשיא חסר משהו, חלול משהו. ריק ואובדן שלטו בו. לפתע לא נותרה קבוצה לאהוד, פס העניין ונותרה רק גישה מקצועית נטו כלפי הענף. לא עוד תחושות, רצונות, שאיפות ותקוות. סתם עוד ליגה, בה ראשל"צ מנצחת את גליל, ירושלים את אשקלון ומכבי ת"א את כולן. מעניין? ודאי שלא. אבל זה המסלול ועליו ניסע עד יעלה בלהבות ויכריחנו לסור ממנו לצמיתות.

מה היה לו? הטעיית גוף מדהימה שבלתי ניתן לעצור אותה באחד על אחד, ראיית משחק מצוינת, הגנה חזקה ומסורה, עזרה בריבאונד לגבוהים, יכולת להוביל כדור כרכז ושימוש לא רע כשחקן לואו-פוסט. מה לא היה לו? קליעה מבחוץ וקצת מזל שהיה מונע את הפציעה הקשה שעבר בגבו. ודאי יש מגרעות נוספות, אם כי לא תקראו עליהן פה. למה? כי חביב הוא.

על פי המקורות, צוין סלע כחביבו של הנשיא באחד הטורים. הנשיא לא זכר זאת למען האמת, אולם אלה ממצאי החפירות הארכיאולוגיות שנערכו כדי להקים את האתר. ואגב, בדרך כלל מגדירים קודם כל אזור כאתר חפירות, אבל כאן המקרה הפוך.
קודם חופרים, אחר כך מרימים אתר. ברבות הימים והלילות, הפך לחלק מכדורסלע לצד שאר משרותיו כאב, בעל ומאמן כדורסל. עוד פרטים בפינה הקבועה 'התרגיל של גיל'. יום הולדת מלא גיל, גיל

 
 
 
 
Powered By Art-Up