איתי פייגלין
תאריך פטירה: 17/02/2015


רכז שהופיע בשתי הקבוצות החיפאיות ושיחקת בליגת העל בשנות התשעים. פתאום, באמצע פברואר 2015, שורה רצה פה וידיעה קטנה שם: איתי פייגלין הלך לעולמו בגיל 48. מה קורה פה, לעזאזל?

למען האמת, זוכר אותו במעומעם. רכז משלים בליגת העל עם מכבי חיפה של אמצע שנות השמונים תחת פיני גרשון, תקופה בה עברו שם דורון שפע, עדי גורדון, ארי רוזנברג, ג'יימס טרי, דייויד בלאט, יעקב ג'ינו ותומר שטיינהאור. עוד קודם היה שותף לזכייה בדאבל לנוער ב-1985 לצד שטיינהאור וגורדון.

אחר כך היתה לו עונה אחת במכבי חדרה שהיתה כנראה המוצלחת ביותר שלו בליגה הראשונה. חדרה התחרתה אז עם רמת השרון ובית"ר ת"א על הירידה, ושיחקו בה אור גורן, אורי להב, משה ברנר, סטיב שלכטר, רנדי אואנס וגם שניים נוספים שכבר אינם איתנו: קליף ווינדהאם והווארד לאסוף, הטמונים לצד פייגלין בחלקת הקבר של כדורסלע.

העונה האחרונה שלו בליגת העל היתה עם הפועל חיפה ב-1994/95, הוא קלע בה 71 נקודות בעונה שהסתיימה עמוק בתחתית. שיחקו שם אז דניס וויליאמס, מרטין מיורספ, מייקל קנדי, לייזי גורדון, שמעון אמסלם, דני אלוש, ברק ליבנה ועוד. גם בחבורה הזו אפשר למצוא שחקן שכבר אינו איתנו, שני כהן, שאף הוא נמנה על הרשימה ההולכת ומתארכת המופיעה כאן.

פייגלין המשיך לשחק עד שנות הארבעים לחייו בליגות נמוכות. הסרטן הכריע גם אותו.

 
 
 
 
Powered By Art-Up