דגנית שטיינהאור - דגנית הבינלאומית
תאריך לידה: 30/08/1969

בעלת כינוי

יום אחד בהיר, או שמא היה זה יום סגריר, גילינו לפתע את דבר קיומה של אשתו של תומר שטיינהאור. זה קרה כשתומר שיחק בהפועל ת"א. היא היתה אז צעירה ונאה, בדיוק כפי שהיא היום. השנים עוברות והיא בשלה. דאבל מינינג, כן? החיוך שלה, המבט, העיניים, העור, הכנות, החביבות, נועם ההליכות. צ'יק-צ'ק הפכנו אותה לבעלת כינוי. לא המצאנו את הירח והשמש, עם זאת, פשוט קראנו לה דגנית הבינלאומית, שהרי היא עומדת בכל קנה מידה ובכל תו תקן על פני אדמות של הנשים הגדולות בתבל.

היא האישה שתמיד רצינו. כזו בדיוק, כל חברי הנשיאות. היינו מעוניינים לשכפל אותה כמספר הנציגים אשר בנשיאות, ולהעניק עותק כשי לכל אחד ביום הולדתו. כמה רצינו שגם לנו תהיה מין דגנית בינלאומית שכזו. חלקנו הצליח במשימה, חלקנו לא, אם כי העותק המקורי נותר שייך עד היום הזה לתומר שטיינהאור, ובצדק. מגיע לו, שהרי אין כמותו. וכמותו אין. לימים שמענו שלזוג שטיינהאור נולדה שלישיה. מה שמחנו בשמחתה של דגנית הבינלאומית, ששוב הוכיחה שאין עליה. אפילו בלידות, היא מביאה שלישיה, ממש כמו בעלה חובב הזריקות לשלוש. מי יכול על הזוג בכלל? ובעיקר, בואו נודה, כמה מקנאים אנו, כל הנציגים בתפוצות, בתומר היקר שמתעורר מדי בוקר וצופה בפניה המלאכיות של דגנית הבינלאומית. גם אנחנו רוצים, גם אנחנו. עד עצם היום הזה, אפילו שאסור ואפילו שהיא שלו.

נורא רצינו לכתוב לדגנית, שאם היא חרמנית שתמהר ותתפוס מונית, אבל מאחר שמדובר באשה מכובדת ונערצת, אפילו מהוללת, נדבר יפה ובכבוד. מזל"ט אשת-איש, אוהבים אותך הרבה והמון, ת'לפים ממש. ויום הולדת שמח.

 
 
 
 
Powered By Art-Up