ואלרי דאינקו ששיחק בעבר בצסק"א מוסקבה ובעוד כמה קבוצות לפני ואחרי, היה אחד השחקנים האירופים האהובים עלי. שחקן חכם בעמדה מספר 4, עם יכולת לשחק קצת 3 וקצת 5, יד טובה מכל טווח, ראיית משחק מצוינת. איפה היום אני לא יודע וגם לא כל כך חשוב. מאוד סביר שפרש. ואם עדיין לא, זו בטח עונה אחרונה שלו.
מה הקשר שלו לכאן? שום-כלום, חוץ מהשם הפרטי. בעודנו מפליגים אי שם במחוזות הצפון הרחוקים והמקסימים בסוף השבוע, הפגיזה אחת התחנות (לא יודע איזו, לא מכיר את התדרים בצפון, ומה שיוצא רנדומלית מספיק טוב לי), את 'ואלרי' של סטיבי ווינווד, אבל בגרסת הדאנס עם התופים הבלתי נסבלים האלה. זאת אומרת, אפשר לסבול אותם לדקה, דקה וחצי, אבל במקרה הזה אני בעד המקור ובעד סטיבי-שלנו (מה לגבי סטיבי וונדר באמת, איך זה שאין פה אף קטע שלו עד היום?).
ווינווד כבר בן 58 והוא עדיין מופיע. יש לו אפילו שיתוף פעולה חדש עם כריסטינה אגילרה באחד השירים שלה. את 'ואלרי' שלו הוא שיחרר ב-1982, עת הייתי מקשיב לשוש עטרי הפלאית עם 'חדש, חדיש ומחודש', ואף ייתכן בהחלט ששו היקרה עשתה ממנו 'להיט השבוע', או משהו כזה. אז אני באמת יודע שווינווד מופיע עד היום, אבל מה לגבי שוש היקרה? האם היא מודעת לכך שאת התוכנית ההיא שלה, בעריכתו של טוני פיין, לא ירשה עד תוכנית מוסיקה עד היום, כולל "סינגלס" של הדר מרקס המסתמנת כאגדית?
האם שוש מודעת לחיבה העזה של מאות ואלפים מבני דורי הקשישים לה ולפועלה בעבר? האם גם היא זוכרת איך הקריאה את ראש המצעד הבריטי, ואיך השמיעה, יום אחר יום, במשך שבוע לפחות, את 'ואלרי' של סטיבי ווינווד? אם מישהו יודע משהו על מקום הימצאה או פועלה הנוכחי של עטרי, אשמח לשמוע. ואם מישהו מכם יכול להביא לידיעתה איכשהו עד כמה חסרה לנו 'חדש, חדיש ומחודש' (שימי לנו את ג'פאניז בוי של אניקה מ-1981, בחיאת שוש) – זה יהיה מאוד מאוד מאוד נחמד.
בינתיים, עד שנזכה כאן לתגובה כלשהי משוש עטרי, קבלו את ווינווד צעיר ב-24 שנים בגירסה המקורית של 'ואלרי'. זה ממש כאן.