נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: גורן, אלומה - בשקט, בנועם ובלי מהומה

תאור
 

רגע של יהדות: אנו, תושבי ישראל, נדרשים להפריש לפלוני ואלמוני מן היקב ומן הגורן. ומה מפרישים מן הגורן? אלומות של שיבולים, כמובן. אבל יש אלומה אחת שכבר לא נפריש לעולם, יען כבר תלתה לבד את הנעליים והופרשה מהגורן ב-2005. שמה הוא אלומה גורן, והיא אחת האלומות הגדולות ביותר שהיו לנו בגורן כדורסל הנשים הישראלי אי פעם.


גורן, ילידת 1969, 1.80, וזו קביעה שבהחלט ניתנת לוויכוח, היא המוסרת הטובה ביותר מבין הגארדיות הישראליות לדורותיהן (זו או היא או לימור מזרחי, כן?).


נו-לוק פאס ואסיסטים אה-לה-ג'ייסון-קיד במתפרצת עשו לה את זה, לגורן, שהייתה מריצה פאסט-ברייקים מהאגדות וכל מה שנותר לחברות שלה לקבוצה – בין אם זה בחולון או ברמה"ש (שם בילתה את רוב העונות בקריירה) – זה ללקק את האצבעות. סביר להניח שזה היה המקרה גם בקבוצות האחרות שלה דוגמת אליצור חולון, בני יהודה וקרית מוצקין.



במיטבה היתה באמת גדולה, אלומה. בריצה המצוינת של רמת השרון בגביע רונקטי ב-1999 תפקדה כמו מנוע, תפקדה. היא היתה הדינאמו של הקבוצה, יו נואו, והריצה את ההצגה בצורה כמעט מושלמת, כשדאבל-פיגרס בעמודת האסיסטים לא היה אירוע יוצא דופן. נקודות? היא בהחלט יכלה לשים גם כאלו על הלוח, אבל נדמה היה שככול שחלפו השנים גורן פשוט ויתרה על הרעיון המצחיק הזה של צבירת נקודות, ובמקום זה כל הזמן חיפשה את המסירה. כאילו אמרה "נקודות? מואה? שטויות. בשביל מה יש לי ויקי ג'ונסון ומילה ניקוליץ' בקבוצה?".


גורן, שכאמור התחברה במיוחד עם הקהל והקבוצה ברמת השרון, זכתה שם בתארים לרוב. שלושה דאבלים עם הקבוצה היו לה, ועוד אליפות אחת. ב-2004 נקרה גם משהו פחות נעים בדרכה של אלומה הנעימה עד מאוד ועד בלי די ועד אין קץ, שבעקבות גידול שפיר בראשה איבדה את הראייה בעינה השמאלית. באצילות גורנית טיפוסית היא לא ויתרה והמשיכה לשחק. וכמיטב המסורת, המשיכה למצוא את החברות בעין עקומה.


ואנחנו? אנחנו נוכל רק לערוג לרכזת הגדולה הזו ולמאור פניה וגישתה האדיבה וההגיונית לדברים. אין ספק וספק אין, שמדובר באלומה הכי איכותית שיש.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
גורדון, עדי - גאליסטייל
גל, עמית - עושה גלים
גורדון, שחר - כבר לא יפציע
גודס, גיא - בחור עם ישבן טוב
גוט, דני - דני GOT קשרים
ג'ינו, יעקב - ואנחנו נארוב
גרין, יניב - פה ושם מסוגל להלהיב
ג'מצ'י, דורון - יחיד בדורו(ן)
גינזבורג, ננו - מאמננו
גורדון, אבישי - טו שי שי האש האש איי טו איי
גרינבוים, ריבי - לאהבתנו, איך תגיבי?
גרשון, פיני - מעולם לא החתים ארגנטיני
גורביץ', אינה - כל זריקה נכנסת פנינה
גורן, אלומה - בשקט, בנועם ובלי מהומה
גנור, נועה - סערה שלא ניתן למנוע
גורן, אור - צלף בכל חור
גוט, רמי - עבר צילום פנורמי
גודמן, תמיר - סיפור נדיר
גריפין, בוב - יש לו אחלה ג'וב
גיל, חיים - היכה במצילתיים
גורן, אדם - עץ השדה
גרינבוים, איתי - איזה שחקן, אללי
גלינסקי, בר - יש לה שם מפואר
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up