נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: כץ, ארז - ארזת לבד?

תאור
 

הפיטבול הישראלי? לא נכחיש זאת, אם כי יש להודות כי האיש עבר סוג של טרנספורמציה בשנים האחרונות: מגארד בעל אוריינטציה הגנתית ותו-לא, הפך כץ לרכז פותח ולגיטימי בהפועל ת"א ובני-השרון, תוך שהוא מציג שיפור מתמיד באלמנטים חשובים כמו ניהול משחק וקליעה מבחוץ.


לא נשכח גם את חלקו של אפרים איש דבורה הנביאה בכל העסק. והלו, גם לא את היותו קפטן נבחרת ישראל ורכז ראשון לפרקים, זמן לא רב לפני שנפלט מהסגל. התעבה האיש, התחזק עם השנים, ומקפיד על מראה לא מגולח וראש דווקא כן, כדי להטיל מורא יחסי בפני חבורת גארדים זרים שמתחלפת מדי עונה וטרם שמעה עליו.



תוצר מחלקת הנוער של הפועל ירושלים הפך במהרה לשם, דבר וסמל במלחה-האולם, שם הוא נחשב עד היום לפרסונה מוצ'ו גראטה ולאחד מיקירי האוהדים. לא צחוק: ממרומי גילו הצעיר יחסית, הבן-אדם כבר הספיק להניף את גביע יול"ב כקפטן הפועל ירושלים, ולתפקד גם כקפטן נבחרת ישראל, מה שאומר שלא חייבים לעבור את ה-10 נקודות באף אחת מהעונות בליגה, אם יש לך תכונות הנהגה באופי.


ב-2005 יצא לגלות שיש חיים מחוץ לירושלים. בכל הפעמים האלה אמנם לא נזקק לפספורט, ועל פי הערכות שונות שלא אומתו עד היום ארז את חפציו לבד.


הוא נתן עונה סבירה בהחלט ביחד עם שוגר-ריי אבי באשקלון. שנה אחר-כך כבר חבר לאפי בירנבוים בהפועל ת"א, שם נתן את הקפיצה המקצועית המשמעותית, ויחד עם המאמן המשיך ליהנות מהחיים גם במשך שנתיים נוספות בבני השרון.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
כץ, אמיר - איי, זה פאול!
כהן-מינץ, אורי - צלף לא פחות מיבזורי
כהן, דרור - ממשיך לדהור
כץ, ארז - ארזת לבד?
כהן, לירון - מוסיפה המון
כספי, עומרי - אינתא
כדיר, אלישי - אפילו בתנ"ך אין שם כזה
כהן, שחר - אינו מנכ"ל קשרי חוץ וסחר
כץ, גלעד - זמנית, בצד
כהן, ניר - הייתכן שהוא בנוי מעץ פורניר?
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up