נראו לאחרונה
 
 
מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99    מדריך הכדורסל השלם לעונת 1998/99
לפרטים נוספים
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
  
 
 
 
 
 
 
 
 
שם הערך: שלכטר, סטיב - מגיבורי הארכיב

תאור
 

סטיב שלכטר, וזה לא סוד אם כי אולי חדש עבור חלק מכם, הוא כנראה האדם הזקוף ביותר עלי אדמות. שום דבר אינו לו, לשלכטר. לא הגיל, לא מחושי הגב, לא המחלה הקשה שהתמודד איתה בהצלחה לפני מספר שנים, ככל הידוע, ולא שום דבר. רק מי שנתקל בו יכול להבין במה דברים אמורים. 2.07 גובהו, זקוף ברמות שקשה לתאר, רם ונישא מעל כל בני העם הזה, כולל אנשים של 2.10 ומעלה.


נו, ואחרי שהחלק היותר משמעותי סביב החבר שלכטר נדון כאן בהרחבה יחסית, אפשר לעניינים פעוטים וזניחים יחסית דוגמת מספר הופעותיו הבינלאומיות, סך כל הנקודות שקלע בנבחרת ובליגה ועוד כהנה וכשמה פרטים לא לגמרי קריטיים, אבלגם כאלה שלא יכולים להזיק, יו נואו.


שלכטר, באמת איש חביב, נולד בניו יורק. סנטר, בוגר מכללת דנבר. הוא זכור בעיקר בזכות שני דברים: השפם המטופח באופן די חסר תקדים באקלים הישראלי, ובעונותיו בהפועל רמת גן הגדולה של פעם, שאינה עוד באזור.


יש לו 4,712 נקודות במסגרת הליגה ובקריירה שנמשכת המון-המון שנים. ליתר דיוק מ-1976 ועד 1995. התחיל בעשר שנים בהפועל רמת גן בהן היה בשיא יכולתו ובמשך חלק גדול מהזמן נאבק במכבי ת"א ובהפועל ת"א עד כלות הנשימה. הוא המשיך במכבי חיפה, מכבי חדרה, מכבי נתניה, הפועל עפולה ובני הרצליה. סך הנקודות שלו מדרג אותו במקום ה-18 בין קלעי הליגה בכל הזמנים, ובאמת לא ברור
מה היינו עושים בלי 'ספסל' בקטעים האלה. כנראה שהפיסקה הזו לא היתה קיימת.


מאחוריו 31 הופעות בנבחרת ישראל. וזה נאה. והיתה לו צ'אקה שחבל על הזמן. משהו-משהו. גם ריבאונדר יעיל, כן, לא נשכח זאת. הופה והנה גם לו סילבר האגדי כאן במראה ינשופי במיוחד.



שנות פעילותו כבר הולכות ומתרחקות מהזיכרון והיום סטיב שלכטר הוא אדם קירח למדי, מבוגר למדי (יליד 1954) וזקוף מאוד. נעריכו על פעילותו רבת השנים, על החלטתו להישאר בישראל ולקבוע בה את מגוריו, על הבאתו לעולם של ג'רמי, בנו, כדורסלן שלא הצליח להגיע רחוק מאוד אבל עדיין כדורסלן, כן? כל אחד ואחד מאיתנו שאוחז בכדור ומסוגל להרביץ ג'אמפ-שוט וללעוס מסטיק בו זמנית, חשוב לנו במלחמתנו היומית נגד ענף הביפ.


שלכטר מתפקד כפיזיותרפיסט ביומיום, או היה כזה בפעם האחרונה שהנושא נבדק לעומק (בואו לא נגזים, בעצם. נבדק שטחית). עד לפני כמה וכמה (וכמה!) שנים הוא שימש כפיזיותרפיסט של נבחרת ישראל ואז היה נעים ונאה למראה לראות את מפגש הדורות ואת הענק הזקוף מטפל, נניח, ברגלו איזה גארד גמד בן הדור הנוכחי.


היידה סטיב שלכטר המופתי, היידה, היידה, היידה, לחיים בריאים, שמחים
וארוכים.


זה א-ב של כדורסלע
א     ב     ג     ד     ה     ו     ז     ח     ט     י     כ     ל     מ     נ     ס     ע     פ     צ     ק     ר     ש     ת     סלענג    
שלף, גור - חד הדיבור
שפע, דורון - מכל זווית, מכל שיפוע
ששון, שרון - ושמחה!!
שיבק, אריק - כלל אינו מהורהריק
שוורץ, אורנית - חיפנית או אולי ראשונית?
שיינפלד, ישראל - ביוון הוא אל
שעשוע, עודד - סיפורו מעודד
שארפ, דריק - חבר של קמבל, אריק
שטיינהאור, תומר - עשה לכולם ל"ג בעומר
שטרקמן, חיים - יפים וטובים, יש לו
שלכטר, סטיב - מגיבורי הארכיב
שרף, צביקה - אין קשר למוואדי מאביקה
שניאור, אברהם - אל תלך לשם
שפיר, נעמה - פרויקט בהקמה
שוורץ, שוקי - נעים הליכות אחושלוקי
שמיר, דן - חרוץ ושקדן
שטיין, אלון - מומחה בגלגלון
שלף, עמי (ז"ל) - היה אליל, מה חבל
שרון, שירי - נעים מאוד, כדורסלע, תכירי
שולדברנד, יהונתן - כלל אינו קטן
שוטבין, אנטון - לא פצפונת, גם לא פצפון
שלח, שמעון - לא אימן בטבעון
שגב, איתי - לצפות בו כדאי
 
שוטה הנבואה
 
 
אבל כבד
 
 
מי השחקן? ...
 
 
פעמיים אלוף אירופה עם מכבי ת"א, מדליסט כסף עם הנבחרת. ...
 
 
 
 
 
 
 
Powered By Art-Up